Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm - Hershey's Bubble Yum Lip Balm


sekerli-sakiz-aromali-lipbalm-hersheys-bubble-yum
Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm - Hershey's Bubble Yum

Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm
Hershey's Bubble Yum Lip Balm



Hershey's çikolatalarının namını duymuşsunuzdur. Bu da şahane tadı ve kokusu olan, şekerli sakız aromasındaki dudak balmı olan Bubble Yum Lip Balm. Dudak bakım ürünleri olan lipbalmlar benim olmazsa olmazım. Tek bir tane alayım, ömrüm boyunca onu kullanayım mottosunu renkli kozmetik ürünlerine karşı gerçeğe dökebilirim ama parfümlere ve lipbalmlara karşı asla. Zira kullanmayı çok seviyorum. O yüzden çeşitli lipbalmlara sahibim. Çantamda ayrı bir tane olsun istiyorum, çekmecemde ayrı, arabada ayrı, orada ayrı burada ayrı. Kısacası lipbalmlara zaafım var. Bana kalırsa bakım yapan lipbalmlar ayrı, eğlencelik lipbalmlar ayrı. Bu lipbalm da eğlenceli ve yoğun şekerli sakız tadını gün içerisinde uzun uzuuuun hissedebileceğiniz ayarda ki bayılıyorum böyle olmasına. Diyebilirim ki, hayatım boyunca kullandığım aromalı lipbalmlar içerisinde en yoğun tat bırakan lipbalm bu. Benim için yeri ayrı 




sekerli-sakiz-aromali-lipbalm-hersheys-bubble-yum
Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm - Hershey's Bubble Yum



* Kokusu Şahane
* Dudaklarda yoğun tat bırakıyor.
* Gramaj olarak evladiyelik, öyle cömert.
* Dudakları parlak göstermiyor, benim için bu artı.
* Kendi rengi pembe olsa da dudaklara pembelik vermiyor.
* Çok iştah açıcı bir tadı var ve bu dudaklardan uzun süre silinmiyor.
* Nemlendirme yeteneği başarısız ama ben bunu zaten keyfen kullanıyorum. 



Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.