Seker mi Seker Rimmel Sweete Crush Ojeler

Dokulu oje aşkım olanca hızıyla devam ediyor.Rimmel Sweete Crush ojeler çıkar çıkmaz iki rengini almış ve şu yazımda paylaşmıştım.Ardından Hilal ve Derin'in #sumakeupevent'inde Watsons Türkiye bu güzel iki rengi göndermiş.Ojeleri hemen denedim ancak yazısını paylaşmak bugüne kaldı.
Rimmel Sweete Crush ojeler çok hızlı kuruyan,kuruduğu anda da toz şeker görüntüsüne bürünen dokulu ojeler.Kıvamları orta koyulukta ve iki kat uygulama ile iyi sonuç veriyorlar.
Ojelerin isimleri de çok sevimli ve ojelerin görünümüne uygun nitelikte.Görünümlerini resimdeki renkli şekerlemelere çok benzettiğimden birlikte fotoğraflamak istedim.
009 Numaralı Candy Floss ışıltı içermeyen pamuk şekeri renginde bir oje.Sherbet Sweethearth ise içinde altın-bronz sim parçacıkları içeren pastel bir sarı.Şurada anlattığım Golden Rose Holiday 74 numaralı ojeye çok benzettiğim rengi çok çok sevdim.

 Kullanım sonrası ben mutlu mutlu ojelerime bakarken şekerlemeler ise bir başka şekerin midesine iniyor :)
Sweete Crush ojeler Watsons'ta 4.00 TL civarı bir fiyata satılıyorlar.Henüz almadıysanız mevsim yaz iken mutlaka bir rengini deneyin derim.

Sizin en sevdiğiniz Sweete Crush hangisi oldu?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.