Yaz Çekilişime Katılır Mısın?



Herkese yeniden merhaba, bloga dönüşüm muhteşem oldu :) 
Sizler için şahane bir çekiliş hazırladım. Uzuuun süredir yapmayı düşündüğüm bir çekilişdi. Birçok ürünü yavaş yavaş biriktirdim ve artık sizlerle paylaşmak istiyoruuum..
İlk defa sponsorsuz bir çekiliş yapıyorum bu yüzden bu daha farklı daha anlamlı benim için. Beni takip ettiğiniz için desteklediğiniz için hepinize tek tek teşekkür ediyorumm.




Tüüüm bu ürünleri kazanmak istiyorsanız yapmanız gerekenler çok basit..

Yapmanız Gerekenler

Zorunlu Şartlar;

-Blogumu Gfc(Bu siteyi takip et butonuna tıklamanız ve mail adresinizi girmeniz gerekiyor) ve Google + 'dan takibe almak,

- Takip ettiğiniz kullanıcı adlarınızı yorum bırakarak Katıldım yazıp ( Örn:   Gfc:kullanıcı adım , Google +: kullanıcı adım, İnstagram: kullanıcı Adım olarak belirtiniz) 

**(+ hak ) kazanabilmek için;

- İnstagram Hesabımı Takip Etmek! (+2 hak)
- Youtube Kanalıma Abone Olmak (+2 hak)
- Facebook sayfamı beğenmek (+2 hak) 
- Aktif olan blogunuzda fotoğrafla beraber tek post olarak duyurmak (+4 hak) blogumda sağ tık özelliği kapalı olduğu için fotoğrafı alamayabilirsiniz bu durumda instagramdan alabilirsiniz ;) 

             Eğer instagramdan da katıldıysanız yorum olarak belirtiniz. Buradan da katılımınız şartlarda sadece zorunlu olanları gerçekleştirdiğinizde (+2 hak) kazandıracaktır. Ek hakları da gerçekleştirirseniz size oradan da ek haklar gelecektir. Ek haklar çekilişde katılım sayınız arttığı için, kazanma şansınızı arttırır.

                                      Sorularınız varsa sorabilirsiniz.
                         Herkese bol şans diliyoruuuum. Sizlerii çooook seviyorum. 
                                                          İyiki varsınız...

                                                            Sevgiler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.