The Body Shop Chocomania Body Butter Bakım Kremi

The Body Shop Chocomania Body Butter 
The Body Shop Çikolatalı Bakım Kremi


Blog yazdığım ilk günlerde dahi gelgitler yaşadığım The Body Shop markasının vücut bakım ürünlerinin en başarısız serisinin bir üyesi olan Chocomania Body Butter, yoğun nemlendirmeyi vaad eden yapısını yoğun kıvamıyla taçlandıran bir bakım kremi. Başarısız bulma nedenim, fiyat olarak tuzlu oluşu, içerik olarak ise güzel olmayışı. Çok daha iyi içerik sunan markaların vücut kremleriyle tanışınca fark ediyorum ki, The Body Shop kremlerini iyi nemlendirdiği sanrısıyla yıllarca kendimi avutmuşum.



the-body-shop-chocomania-body-butter-bakim-kremi
The Body Shop Chocomania Body Butter Bakım Kremi




the-body-shop-chocomania-body-butter-bakim-kremi
The Body Shop Chocomania Body Butter Bakım Kremi

Parasını hak etmeyen ürünlerin başında çekmek için üretildiğini düşündüğüm The Body Shop Chocomania Body Butter, oldukça yapay bir çikolata kokusuna sahip. Bu kadar yoğun bir sahte kokuyla baş başa kalınca, kokusunu es geçmenin mümkünatı yok. Kaldı ki The Body Shop ürünleri uygun fiyatlı değil. TBS 'nin klasik body butterları pek çok markanın vücut kremlerine nazaran çok daha ağır yapıda. Kimisi böyle olmasını seviyor. Ben losyon tarzı ürünleri daha pratik buluyorum ama yine de klasik TBS butterlarından bu çeşidi yani Chocomania Body Butter, aynı güzellikte değil. Çok çok çok zor emiliyor. Özellikle vücut bakımı adına duştan sonra kullanıyorsanız, emilmesi için baya bir zaman vermeniz gerekiyor.




Ne yapısını, ne kokusunu, ne fiyatını beğendim. Bana göre, oldukça başarısız bir bakım kremi. Uzun süredir The Body Shop alışverişi yapmıyorum ki bir o kadar süre de yapacağımı sanmıyorum, bence bu fiyatı çok daha hak eden ürünler varken böylesi içerik olan kremlere bunca parayı yatırmak israf. En azından bu içeriği sunan Yves Rocher var aynı skalada, ondan alışveriş yapmak hem daha mantıklı hem daha kârlı. (Yükselen burcum Başak, Başaklığım tuttu)



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.