Yaz Makyajım!


Yaz makyajımda benim en çok önem verdiğim şey Doğallık! 

Yazın kıyafetlerimiz inceldiği gibi makyajlarımız da incelip doğallaşmalı.
Bende en sık kullandığım yaz makyajımı sizlerle paylaşmak istedim..


Göz makyajımda kullandıklarım; 

- Sorunlu göz altlarına sahip olduğum için yaz-kış kapatıcım en yoğun kapatıcılığa sahip olanlar oluyor malesef
:( Bu yüzden makyajımda, corrector olarak(renk düzenleyici) Garnier göz altı bb kremi kullanıyorum.

-Üzerine de tüm zamanların favorisi olan Mac Pro Longwear kapatıcımın NC20 rengi ile Nc35 testerını karıştırıp kullanıyorum. Baya bronzlaştığım için Nc35 alacaktım ama iyiki almamışım biraz koyu geldi.

-Mac Pro Longwear göz altınızdaki tüm kusurları resmen örtüyor ve inanın silene kadar çıkmıyor.
 Yakında yazısı yazılmalı ;) 

-Göz altlarımı kapattıktan sonra far olarak en hafif tonları tercih ediyorum, hatta çoğu zaman hiç far kullanmıyorum. 

-Far olarak Wet'n Wild Walking on Eggshels paletinin en sondaki 3. Rengini, göz pınarımdan ortaya doğru uyguladım. Ortadaki crease bölgesi için olan açık kahve tonu ise, hem kaş kemiğime, hemde göz kapağımın dış kısmına uyguladım.

-En açık rengi de, çok hafif kaş altımı aydınlatmak için kullandım.


-Eyeliner olarak The Balm Eyeliner kullandım.

-Rimel olarak da çok severek kullandığım, Maybelline Rocket Volume Mascara'yı kullandım.

-Alt kirpik diplerime de Gabrini'nin 04 numaralı açık mavi göz kalemini kullandım. Makyajım biraz da bronz makyaj gibi olduğu için böyle mavilikleri ben çok yakıştırıyorum.


-Makyajımda kullandığım fırçalar sırasıyla; Sigma F80 flat kabuki, Rt Deluxe Crease Brush, Rt Contour Brush, Mac 187, The Balm çift taraflı.


-Ten makyajımda ince yapısıyla çok sevdiğim, The Balm Balm Shelter kullandım. Balm shelter bb kremlerden bile daha ince yapılı bir renkli nemlendirici.

-Kapatıcılığı çok az ama sorunlu bir cildim olmadığı için renk eşitlemesi bana yeterli geliyor.

-Konturu çoğu zaman yapmasam da bu makyajımda yaptım. Kontur için Rt Contour Brush ile The Balm Bahama Mama'yı kullandım.


-Allık olarak yeni favorim The Balmın Apples Paleti! Açıkcası alırken ben bu kadar güzel olmasını beklemiyordum.

-Yapısı çok kremsi, hiç yapış yapış bir his bırakmıyor.
Benim gibi pudra uygulamıyorsanız tam size göre, çünkü pudra uygulamadan toz allık uygulandığında allık homojen dağılmıyor.

-Ruj olarak da Essence All About Cupcake isimli ruju uygulayıp, son olarak da makyajımı Mac fix plus ile sabitleyip, fresh hale getirdim..

İşte makyajımın son hali; 



-Sizce de bu palet çok ısırılısı değil mii?



Benim yaz makyajım ve kullandıklarım bu şekilde. 

Siz yaz makyajınızda neler kullanıyorsunuz?

Sevgiler.
Paylaş
, , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.