YAZA MERHABA ÇEKİLİŞİ-Kapandı-Kazanan kontroller sonunda açıklanacak :)

Bir süredir yeni bir çekiliş planım vardı ve bunun için iki tane hediye paketi hazırlamıştım.Bu paketleri blogta mı yoksa instagramda mı hediye edeceğime bir türlü karar veremeyince çekiliş iyice gecikti.İlk paketim ile bugün blog çekilişimi başlatmaya karar verdim.Diğer paket belki bunun ardından blogta ya da instagramda olur.


Daha önce hiç kullanılmamış ürünlerden oluşan bu rengarenk içerikli paketi kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit.

Blogumun GFC ve Google + da izleyicisi olmak.
Çekilişi Twitter yada Facebook hesabınızda duyurmak.
Duyuru linklerinizi ve blogu hangi isimle takip ettiğinizi yorum olarak yazmak.

Çekiliş süresi yaklaşık üç hafta olup,kazanan Random org ile belirlenecektir.
♥ Şimdiden bol şanslar ♥


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.