Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünleri (Şampuan + Krem + Sprey)

Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünleri 
(Şampuan + Krem + Sprey)


Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünleri, kuru veya işlem görmüş hasarlı saçların bakımına önerilen, keratin içeren bir saç bakım serisi. Vaadi ise içerdiği keratin sayesinde saçları onararak bakım yapmak. Keratinli saç bakım ürünleri, son zamanlarda bir hayli popülerleşti. Eğer keratinli saç ürünlerine ilginiz var ise ve Farmasi ürünlerini de merak ediyorsanız, hemen denizden sonra kullanıp deneyimlediğim Farmasi Keratin Saç Bakım Serisi 'nden şampuanı, saç kremini ve durulanmayan spreyini etkilerini bu yazımda derlemek istedim.


farmasi-phyto-keratin-sac-bakim-urunleri
Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünleri



Keratin özellikle saç düzleştirme anlamında, son zamanlarda güzellik düşkünü kadınlarının yakın markajına girdi, zira etkileri yabana atılır gibi değil doğrusu. Saçları hem ışıltı katıyor hem de bakım adına daha güçlendiriyor. Ayrıca doğal olarak sağladığı düz saç hali var. Düz saçların ışığı çok daha net yansıttığı için, saçları parlak göstermede etkisi oldukça iyi. Bununla beraber, düz saç her zaman için yüzü daha genç gösterir, simâya daha diri bir görüntü katar.


Beyaz amlabaljlarıyla Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünleri 'ni beraber kullanarak deneyimledim. Sırayla serinin Keratin Şampuan, Saç Bakım Kremi ve Durulanmayan Saç Spreyi 'ni değerlendirmem şu şekilde :



Farmasi Phyto Keratin Balance Shampoo : Kuru, yıpranmış veya boya gibi kimyasal maddelerden zarar görmüş hasarlı saçları onarmak için önerilen bu şampuanı kullandığımda benim ilk dikkatimi çeken özelliği, saçlarımı oldukça yumuşatma yönündeki marifeti oldu. Ben denizden hemen sonra kullandım. Böylece etkilerini daha net hissettim. Deniz ve güneşin birlikteliği, saçlarda yıpranmalara sebebiyet vermekte, bu yüzden yoğun yapılandırıcılı ürünler yaz mevsiminde gayet kullanılabilir görüşündeyim. Şampuanın kokusunda, klasik saç bakım ürünlerinin tazeliği hakim olduğundan, erkekler de çok rahatlıkla tercih edebilir diye düşünüyorum. Çünkü bazı şampuanlar, sadece kadınlara hitap ettiği için biraz daha şekerli ve jelibonvari koku verebiliyor, erkekler de bundan genel olarak pek hoşlanmıyor, çünkü onlar duşta ağırlıklı olarak fresh ürünleri kullanmayı seviyor. Şampuanın hem kuvvetli yumuşatma etkisi hem saçları düzleştirmedeki yönü hem de kokusundaki freshlik sayesinde sadece kadınlar değil, erkeklerin de rahatlıkla kullanabileceği ayarda. O yüzden unisex kullanıma ideal buldum. Şampuan, düzleştirici yanını ve onarıcı bakım etkisini saçlara veriyor ancak saç kremi ve saç spreyi ile daha etkili sonuç aldığımı söyleyebilirim. 300 ml gibi miktar olarak büyük olmasına rağmen sade tasarlanan ambalajı sayesinde banyoda yer kaplayan büyük şampuanlardan değil. Şampuanın içerisinde SLS bulunuyor. Kişisel olarak SLS içermeyen şampuanları tercih etmeye gayret ediyorum ama arada, özellikle yaz mevsiminde daha kuvvetli ve şipşak etki sunan şampuanlar kullanmanın çok zararı olmadığını düşünüyorum.


- Farmasi Şampuan İçeriği Şu Şekilde -
farmasi-keratin-sampuan-kullananlar-icerik


Farmasi Phtyo Keratin Vitalizing Pro Hair Care Cream : Keratin içeren saç bakım kremi ise, şampuanıyla aynı kokuya sahip. Şampuanı zaten saçları yumuşatma etkisinde, saç bakım kremiyle de bu etkiyi daha uzun süreye çıkartmak mümkün. Ben duşta saçlarımı şampuanladıktan hemen sonra, saç uçlarıma yoğun bir şekilde sürdüm ve duştan çıkmadan evvel de soğuya yakın ılık suyla akıttım, etkisi çok hoşuma gitti. Saçları gayet güzel yumuşatıyor, bunu yaparken de çoğu saç kremi gibi yağlandırmıyor. Bu açıdan oldukça iyi.


Farmasi Phyto Keratin Treatment Spray : En ama en sevdiğim bu sprey saç bakım ürünü oldu. Etkilerini bir hayli sevdim. Çünkü bu durulanmayan saç bakım spreyinin 6 önemli özelliğini keşfettim.


1) Saçları yağlandırmadan saçlara bakım sunuyor.
2) Saçları açma yönü başarılı.
(Özellikle duştan sonra uzun saçların dolaşıklığının açılmasından yana muzdarip iseniz, 
bu etkinin ne kadar önemli olduğunun farkındasınızdır) 
3) Saçları düzleştirme yönünü gözlemledim. 
(Hele ki üzerine düz fön de çekersiniz sonuç gayet güzel olmakta)
4) Saçların elektriklenmesini alıyor.
5)Fiyatı ekonomik, etkisi hissedilir olmasıyla birlikte boyut olarak da bereketli (115ml) 
6) Tüm bunları aynı anda yapma gücünde.


* Kişisel görüş olarak, ben bu serinin yıldızını Keratinli Saç Bakım Spreyi ilan ediyorum. En çok durulanmayan saç bakım spreyini sevdim. Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Serisi saçlara genel olarak nem sağlıyor, parlaklık katıyor olmakla birlikte, benim gözlemlediğim saçların düzleştirici yanı ile kendisini farklı kılıyor. Farmasi ürünleri bir katalog markası olmasına rağmen, Avon ve Oriflame 'den çok daha güzel kaliteye sahip ve hatta diyebilirim ki saç bakım konusunda hepimizin âşina olduğu isimler olan L'oreal, Schwarzkopf, Elidor, Pantene, John Frieda, Toni & Guy gibi markalarla da pek âlâ yarışabilecek özellikte.


Farmasi 'yi şuralardan da takip edebilirsiniz :



* Tanıtım Paketidir.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.