A-101 Marketinde Ramen Satışı Başlamış

Kiler,migros,carrefour,çağdaş,bildirici marketleri derken şimdi de  A-101 en helalinden  ramen  yani noodle satmaya başlamış.Hemde  benim  en sevdigim marka indomie .(kungfu ramen'i  tavsiye etmiyorum tadı resmen plastik gibi) 81 ildeki bütün marketlerine  ramen stoklarını yollayan  A-101 sayesinde  ramenin tadını  merak eden   ve bulamadan kfanlar için gün doğmuş oldu.O kadar çok sevindim ki size anlatamam sebebi de şu ..Ben rameni  1 yıldan fazladır tadarken tadamayan kfanları gördükçe üzülüyordum bazen ask.fm  hesabıma ramenle ilgili sorular geliyordu hani o soru soranlara  alıp kargo ile  paket paket yollamak istiyordum.Neyse ki bu düşüncelere artık yer kalmadı umarım daha fazla  markette ramenler yer alır ve kfanlar bol bol yerler....Umarım A-101 ve  diger marketler satışlara devam ederler.
Dipnot: Ne olursa olsun bir markete giriyorsanız makarna bölümünü tek tek inceleyin aralara kenarlara pek bilinmedigi için sıkıştırılmış oluyor noodle paketleri ben kaç kez öyle marketlerde yakaladım burada yoktur dedigim marketlerde buldum.
Bu arada A-101 afişiyle  bize şekil şukul yapmış havan kime bebem :D 


Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.