Cumhurbaşkanlıgı Seçiminde Ben

Sabah  uyandıgımda ;

Kahvaltıda misafirleri gördügümde;
 
Ben  oy kullanmak istemiyorum dedigimde annem  bana nasıl vatandaşsın  diye  bagırdıgı zaman;
 
Annemle tintin  zoraki  oy kullanmaya gittigim zaman;

Sandık Görevlisinin  yakışıklı ve genç oldugunu gördügüm zaman;

oy kullandıktan sonra annem markete girdigimizde;
 
dışardaki bütün işleri bitirip artık evde oldugum an;
 
hiç tanımadıgım  misafirlerin gelecegini duydugum an;

aniden bastıran misafir haberinden sonra evde ummalı temizlik yaparken ben;
 
Misafirden hoşlanmadıgım için  üstüne tanımadıgım için birde annem  sormadan davet ettigi için 
bütün gün asılmış suratla gezerken ben;

Sonra pişman olup annemin gönlünü almaya çalışırken ben;
 
annem yüz vermeyince   mecburen bilgisayar başına geçince ben;

ve şimdi...

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.