Farmasi Ojeler ve Angel Body Mist


Farmasi benim kısa süredir tanıdığım bir firma olmasına rağmen araştırmalarım sonucunda köklü bir firma olduğunu öğrendim.

Ürünlerinden hiçbirini daha önce denememiştim, Farmasi firmasından gelen ürünlerle deneme fırsatı buldum. 

Bana denemem için ojelerinden ve vücut spreyinden göndermişler.

Ojelere olan düşkünlüğümü zaten biliyorsunuz :) Bu yüzden ne kadar çok ojem olsada yeni ojelere dayanamıyorum :)


-No:134




Genel Bakış;
1- Ojelerin yapısı Harika! Tek katta örtücülük sağlıyor.
2-Kuruma süresi ideal, ama ben genelde her ojemi oje kurutucuyla kurutuyorum.
3-Fırçası ne çok kalın, ne de çok ince, tam ideal kalınlıkta. Sürümü kolay.
4-Kalıcılık olarak 2 gün hiç çıkmadan kalıyor. Daha fazlasını deneyimleyemedim çünkü en fazla 2 günde bir oje değiştiriyorum :)
5- Birçok renk seçeneği var istediğiniz rengi bulabilirsiniz.


Farmasi Angel Vücut Parfümü:


Pek vücut parfümü kullanan birisi değilim, fakat bu vücut parfümünün kokusu , normal bir parfüm kadar keskin ve çok kalıcı. Parfüm niyetine bile kullanılabilir ama benim için yaz aylarında kullanılabilecek bir koku değil. Bu yüzden ben kış ayları için saklıyorum :) 

Farmasi ürünlerini almak veya incelemek isterseniz size yakın olan satış temsilcilerinden veya İnternet Sitesinden satın alabilirsiniz.

Sevgiler. 

*Ürünler Farmasi tarafından gönderilmiş olup, yorumlarım objektiftir.
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.