Mac - Heroine

Merhabalar.

 Heroine bir çılgınlıkla aldığım üç rujdan birisi -diğerleri ise Candy Yum-Yum ve So Chaud-, Mac'in rujları arasında ''cult'' denilebilecek ve kullanması cesaret isteyen türde bir renk.

Tonlama olarak menekşe ve morun karışımı demek doğru olur diye düşünüyorum, Mac'in tanıtımlarında ise ''güçlü mor'' olarak geçiyor ki sanırım bu da basit bir renk gibi değil de tok bir görünüm vermesinden kaynaklanıyor.


Öncelikle şunu söylemem gerekir ki ruju sadece iki kere kullandım, ilkinde denediğimde kullanamayacağımı anladım -bari dudaklarımda kalsın ki yorum yapabileyim- dedim ve ikinci kez de yine bu amaçla sürdüm.

Ruj mat serisinden olduğu için kalıcılık oldukça iyi, abartısız 4-5 saat kaldığını söylebilirim.
Yapı olarak oldukça kremsi, Ruby Woo gibi sizi zorlamıyor, resmen dudaklarınızda kayıyor, tek katta dahi rengini tamamen veriyor.


Bendeki duruşu;


Özetle morun en güzel ve tok hali Heroine ama sadece benlik değil, sarı saçlı olmamın da bunda etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum, ne bileyim fazla dikkat çekici geliyor sarı saç, yeşil göz, mor ruj ve kilolu bir kız:) anladım ki benim için en iddialı ruj Ruby Woo, Media gibi renklermiş ve sinirli anlarda gözü kapalı bir şekilde online alışveriş yapmamalıymışım.


Sevgiler.



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.