Mükemmel Pembe! / Rimmel London Kate Moss-16


Bugün son zamanlarda Aşk yaşadığım bir ürünle sizleri tanıştıracağım.
 Hayatımın pembe rujunu bulmuş olabilirim.

Tek kelimeyle müt-hiş!

Rimmel London Kate Moss Siyah kapaklı Serisinden 16 numaralı harika bir pembe.


Rengini tam olarak fotoğraflamak gerçekten zor oldu. 



Bazı rujlar alt tonlarından dolayı her tene yakışmayabiliyor. Bu pembenin tonunun benim tenime çok yakıştığını düşünüyorum.


Aslında çok açık bir pembe, bu yüzden çok esmerlere yakışmayabilir ama buğday ve orta derece esmerlerde çok çekici durabileceğini söyleyebilirim.

Dudağınızdaki pürüzleri gösterebilecek hafif bir kuru yapısı var, ama lip balmlarla halledilemeyecek bir durum değil.

İçerisinde herhangi bir sim veya ışıltı yok tamamen mat,çok hafif satin bitişli.

Çiçeksi ve beni rahatsız etmeyen bir kokusu var.

Kalıcılık olarak ise en fazla 2 saat diyebilirim.

Fiyatı, normalde 14,90tl ama sık sık indirime giriyor.

Rimmel London Kate Moss Rujlar Yarışıyor yazıma gitmek için TIK!

Sizce de harika değil mi??



Sevgiler.
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.