Panama Jack / Green Ice Güneş Sonrası Ferahlatıcı Jel


Yazın bitmesine çok az kaldı,hatta Bursa resmen sonbahar havasına girdi bile. 
Yaz bitmedden bu ürünü yazsam iyi olur diye düşündüm, eğer yaz sonunda tatile gitmeyi düşünenleriniz varsa işe yarayabilir. 
Ya da şu an da, tüm güneş ürünleri %50 indirimde olduğu için şimdiden alıp seneye kullanabilirsiniz.

Güneş Sonrası Kullanılan Losyonlar ve Jeller Ne İşe Yarar?

1-Güneşin sıcaklığına uzun saatler maruz kalan cildinizde güneşten sonra da belli bir sıcaklık hissedersiniz. Genelde bu yüzden, güneş sonrası jeller ve losyonlar ferahlatıcı özelliktedir, ve sürdüğünüzde cildinizde bir ferahlama ve serinlik hissi oluşturur.

2- Güneşe maruz kalan deri oldukça kurur ve gerilir, nemlendirilmesi gereklidir. Güneş sonrası ürünler cildinizdeki gerginliği ve nemsizliği yok eder yumuşacık bir ten kazandırır.

3-Kuru bir ciltte asla bronzluk uzun süre hapsolmaz. Kuruyan deri siz keselenince dökülmeye başlar ve bronzluğunuzdan eser kalmaz. Bu yüzden güneşlendikten sonra bronzluğunuzu korumak ve soyulmaları engellemek için güneş sonrası ürünler kullanmamız gereklidir.



Panama Jack  Güneş Sonrası Ferahlatıcı Jel sizlere saydığım tüm bu özellikleri layığıyla yerine getiriyor. 
-Nemlendiriyor.
Serinletiyor.
-Taze ve temiz kokuyor.
-Pürüzsüzleştiriyor.
-Soyulmaları engelliyor.
-Bronzluğunuzu koruyor.

-Tüm gün güneşlendikten sonra eve gelir duş alırsınız, cildiniz alev alev sıcak olur o anda bu jeli vücudunuza uyguladığınızda müthiş bir serinlik oluşuyor. Gerçekten sizi ciddi anlamda rahatlatıyor.

Benim genel olarak çok sevdiğim bir ürün oldu illa pilaja-havuza gitmenize gerek yok yaz aylarında nemlendirici olarak bile kullanılabilir, epey serinlersiniz :)

Kesinlikle boşa gidecek bir ürün değil 360ml'lik kocaman bir şişesi var.

Ben indirimde 12,50tl'ye almıştım. Sanıyorum şu anda da indirimde ve aynı fiyatta. Şimdiden alıp seneye yatırım yapabilirsiniz.



Sevgiler.
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.