Schwarzkopf Saç Hacimlendirici Toz Pudra : Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder

Schwarzkopf Saç Hacimlendirici Toz Pudra
Schwarzkopf Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder 


schwarzkopf-sac-hacimlendirici-toz-pudra-got2b-powderful-volumizing-styling-powder
Schwarzkopf Saç Hacimlendirici Toz Pudra - Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder


Gratis mağazalarında satılmaya başlandığından beri dikkatimi çekmeyi başaran Schwarzkopf markasına ait Hacimlendirici Toz Pudra saçlarda gerçek bir stilist eli değmiş etkisi yaratıyor mu? Yoksa boş yere alınan saç şekillendiriclerinden birisi daha mı? Ortalamanın biraz üstündeki fiyatının hakkını veriyor mu? Edinmeli mi edinmemeli mi? Peki ya kullanımı nasıl olmalı? Eğer Schwarzkopf Got2b saç ürünleri sizin de ilginizi çekiyorsa, Powder'ful Volumizing Styling Powder hakkında yorumlarımı ve etkisinin ne yönde olduğuna dair daha fazla ayrıntıyı bu yazımda bulabilirsiniz.




schwarzkopf-sac-hacimlendirici-toz-pudra-got2b-powderful-volumizing-styling-powder
Schwarzkopf Saç Hacimlendirici Toz Pudra - Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder


schwarzkopf-sac-hacimlendirici-toz-pudra-got2b-powderful-volumizing-styling-powder
Schwarzkopf Saç Hacimlendirici Toz Pudra - Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder


En az saç bakımı kadar saç şekillendirici ürünlere de meraklıyım. Saç bakımına düşkün olmayan hatun dünya üzerinde az, ama saç şekillendirme konusunda çoğu insan ürünlere şans vermekten yana değil. Ben de ise tam aksi, saç bakımı ürünüm ne kadarsa bir o kadar da saç şekillendirici ürünler birçok marka ve çeşidiyle elimde mevcut. Çünkü saçlarımı şekillendirmeyi seviyor ve günlük hayatımda bol bol bu tarz ürünlere yer veriyorum. Isıl işlem kullanma alışkanlığımı bıraktığımdan beri, saç derime gelmemesine dikkat ederek uzun saçlarımda istediğim formu böylesi saç ürünleriyle yakalamaya çalışmayı seviyorum. Kısacası saçla ilgili her şeyi seviyorum. Bence bir hatunu hatun yapan en önemli çekicilik saçlarla başlar, sonra  flörtöz / floral / masum / çarpıcı vs tarzınıza göre seçeceğiniz parfümünüzün kokusunun saçlarınızdan yayılmasıyla devam eder.



schwarzkopf-sac-hacimlendirici-toz-pudra-got2b-powderful-volumizing-styling-powder
Schwarzkopf Saç Hacimlendirici Toz Pudra - Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder


Gratis 'in bir indirim zamanında denk gelip aldığım, aslında bir kuru şampuan olarak ilk etapta beynime yazılan bu ürünü kullanmadan evvel nasıl kullanılcağını ambalajın üzerinden okurken o anda meğer saçları hacimlendiren bir şekillendirici aldığımı öğrendim!? Sanırım raflarda dolanırken, powder kelimesine fazla odaklanmışım. Fakat saçlarda hacim sevgisi had safhada olan bir bünye olarak, bu dalgınlığım bana bu kadar güzel bir ürün keşfine daha çıkartamazdı.


Schwarzkopf Got2b Powder'ful Saç Hacimlendirici Toz Pudra; minik bir boyuta, tuzluk gibi üzerinde pudranın dökülmesini sağlayan deliklerle donatılmış bir şekli şemale ve mor rengiyle oldukça şirin bir tasarıma sahip. Bu tarz minik detayları kozmetik ürünlerinde seviyorum. Duştan sonra saçlarımı kuruttuktan peşi sıra bunu kullanıyorum. Pudrayı avuçlarıma bir miktar serpiştirdim ve sadece saç uçlarıma (saç derime gelmeden) başımı eğip saçlarımı yere ters yönde olacak şekilde saçlarım dalga formunu kazansın diye parmaklarıma bukle bukle yaparak pudrayı uyguladım. Sonuç: Harika! Çok sevdim. Ama tek başına şekillendirici olarak yetersiz, sadece tamamlayıcı bir ürün olarak başarılı.


Saçlarıma hem çok doğal şekilde (sanki saçlarımın kendi parlaklığını yansıtan) bir ışıltı kattı hem de gözle görülür bir hacim. Pudra yapısından dolayı saçlarda eser miktarda beyazlık bırakabilir endişesi yaşıyordum ama hiç bırakmadı. Hacim verişini baya sevdim. Gerçekten bu etkiyi beklemiyordum. Hatta öyle ki, bu ürün benim bundan sonra daimi alacaklarım arasına girdi. Sadece, ellerimde çok tuhaf bir his bıraktı. Bu kalıntı verişini sevmedim. Nasıl desem, mutfakta kabak sebzesinden yaptığım yemeklerde ellerimde o lifinin verdiği geçmek bilmeyen ve beni sinir eden his gibi bir kalıntı bıraktı. O yüzden ilk seferden sonra, şeffaf pet eldivenle uygulamaya başladım. Oh mis.


Youtube 'da farklı kullanım şekillerini içeren videolar var ve onlardan bazısı ürünü direkt saç derisine serpiştirerek kullanımına dair. Bu şekilde kullanmanızı önermiyorum çünkü bu şekildeki kullanımla hem saç derisine ürün geliyor (ki bundan kaçınmamız gerek) hem de saçı gün içerisinde fazla ağırlaştırıyor. Onun yerine yukarıda bahsettiğim gibi kullanılması, saçlara çok daha güzel bir etki veriyor, benden demesi.


Tek eksi yanı, bir saç şekillendiricisi bu kadar mı bereketsiz olur. 1-2 kullanımda ürünün yarıya inmesinde belki uzun saçlarımın da etkisi var ama şu ana kadar hiçbir saç şekillendiricisi bitmeye bu kadar hevesli olmamıştı. Yahu bu pudra sadece 4-5 kullanımlık bir ömür sunar.


schwarzkopf-sac-hacimlendirici-toz-pudra-got2b-powderful-volumizing-styling-powder
Schwarzkopf Saç Hacimlendirici Toz Pudra - Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder


Tüm bereketsizliğine rağmen yine de bu pudrayı sevdim. Aman aman muhteşem etkide değil, hatta saçlara hacim verme konusunda bundan daha güzelleriyle karşılaştığımı itiraf etmeliyim. Ama doğal ışıltıyı da beraberinde veren, bunun yanı sıra saçlarıma istediğim şekilde form kazandırmamı destekleyen (tek başına şekillendirmede etkili değil, sadece destek ünitesi olarak) ve bunları yaparken de beğenimi kazanan bir hacimleştirici adına günlük kullanım için gayet yeterli buldum. Bunu Gratis mağazalarının birinden net %50 indirimli fiyatı ile aldım, ki indirimsiz satış fiyatını alacağımı sanmıyorum zira etkisne ve hemen bitişine oranla pahalı buluyorum. O yüksek fiyatını hak etmiyor doğrusu. Özetle; çok az kullanım sunuyor olmasıyla yarı yarıya fiyatını bile zor karşılıyor ama bundan iyisi Şam'da kayısı diyerekten tekrar ve tekrar alacağım saç ürünlerine imzasını attı. Olmazsa olmaz değil ama günlük kullanım için "beni alırsan pişman olmazsın" tadında. Bu açıdan öneririm.


Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.