The Body Shop Çilekli Sabun / Strawberry Soap

The Body Shop markasının güçlü kokularından olan Strawberry / Çilek serisi ile ilk tanışmam o meşhur katı kıvamdaki vücut kremleri (body butter) ile olmuştu. O günden beri çilek serisinin kokusunu seviyordum. Ancak içerik olarak artık daha güzel ürünler keşfettiğim için The Body Shop benim için eski popülerliğinde değil. Bu çilekli sabununu da bir hayli zaman önce edindiğim bir kofresinin üyesi idi. Sabunun yapısı ve etkisi şu şekilde :


the-body-shop-cilekli-sabun-strawberry-soap
The Body Shop Cilekli Sabun Strawberry Soap



Normalde ambalajı daha sağlam bir kapla çevrili mi yoksa bendeki kofre setinden içinden çıktığı için marka mı müşterisine cimrilik yapıyor bilemiyorum ama sabun bildiğimiz streç film ile kaplı. Bu hali ile göze hoş gelmiyor doğrusu. Oysa ki ben TBS 'den her ayrıntıda göze hitap etmesini beklerim. Çünkü benim için en çok göz zevkli uğruna karşı konulmayan bir marka. Eğer ki olay : "Özel kap kullanmıyoruz, doğayla daha dost olmak için" diyorsa ki geri dönüşümlü paketler kullanılabilirdi. Ayrıntısal kısmı geçip sabunun kendisine geldiğimde ne yazık ki bende uyandırdığı etki çok iyi yönde değil. Zira sabun bir hayli kurutucu etkide. Vücut temizliğinde sıklıkla duş jellerini kullansam da arada katı sabunlara da yer veriyorum. Ancak bu sabun bir hayli kurutucu yapıda ki şu ana kadar market harici aldığım sabunun bu kadar kurutucu yanı ile ilk defa karşılaştım. Bu konu hakkında kullanıcı yorumlarına baktığımda kimisi benimle hemfikir, kimisi de kurutmadığının altını çiziyor. Sanırım burada vücut tipiniz devreye giriyor. Gerçi benim vücudum öyle kupkuru da değildir. Sabunun kokusu ise harika, bildiğimiz o çilekli serisindeki bakım ürünleri gibi. Hatta ki sabun yakınınızda ise parfümü size şıp diye geliyor ancak duşta yine o güzelim kokudan eser yok. Bu durum da hoşuma gitmedi.


the-body-shop-cilekli-sabun-strawberry-soap
The Body Shop Cilekli Sabun Strawberry Soap

Özetle, her ayrıntısıyla vasatın altında bulduğum 100 gr boyutundaki Çilekli Vücut Sabunu, benim için hayal kırıklığından öte gidemedi. Hoş, kendisi ile ilgili bir hayalim de yoktu ama kullanmadan evvel çilekli serisinin başarısını biraz biraz görürüm diye ümit etmiştim. Değil vücut, el sabunu olarak bile öyle aman aman etkide değil. O yüzden önermiyorum. Hususi almış olsam üzülürdüm bu kadar kalitesiz çıkışına neyse ki kofredeki diğer ürünler için seti edindim. Ama genel olarak The Body Shop fiyatlarını baz alacak olursam, bu sabun hakkını veremeyecek sınıfta yer alıyor.

Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.