Video:// Plaj Çantamda Ne Var?


Bursa'da yağmur yağıyor ama biliyorum ki sahil kenarları hala sıcak ve güneşli. 

Yaz bitmeden plaj çantamda neler var, sahile yada havuza giderken yanıma neler alıyorum sizlere göstermek istedim.

Hangi güneş yağı ile bronzlaşıyorum? 

Cildimi güneşten nasıl koruyorum?

 Merak ediyorsanız sizler için hazırladığım videoyu,  BURAYA tıklayarak izleyebilirsiniz.

İzlerseniz yorum bırakmayı unutmayın bu beni motive ediyor.

Sevgiler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.