Caudalie Parfüm Divin Yorumu

Caudalie Parfüm Divin Yorumu

caudalie-parfum-divin-yorumu
Caudalie Parfüm Divin Yorumu


Cezbedici Caudalie markasının kült ürünlerinden birisi olan Divine Oil bakım yağı, sonbahar mevsimine yakıştırdığım koku aralığına sahip olan Divin parfümü ile Mathilde Thomas 'nın parfüm ustası Jacques Cavallier sayesinde hayat buluyor. En az kokusu kadar ambalajı da ayrı güzellikte olan Caudalie Divin Parfüm, misk notasını sevenlerin zevkine dokunacak naiflikte. Misk notasının haricinde Bulgar ve Fas Gülü, Vanilya, Virginia Sediri ve Pembe Biber de bulunan Divin parfümü size sıcak ve yumuşak bir esintiyle eşlik ediyor. Ağırlıklı olarak misk ile gül kokularının tınısını hissediyorum, odunsu kokunun hakimiyeti ise parfüm tenimde kaldıkça kendini gösteriyor.



caudalie-parfum-divin-yorumu
Caudalie Parfum Divin Yorumu


Parfümü oluşturan notalar herkesin koku zevkine hitap eden ölçü değil. Ama böyle olması onu sıradanlıktan uzaklaştırıyor. Bana kalırsa biraz daha özel bir koku. Moda dergilerinde sıkça yerini alan "modern şehirli kadın kokusu" tanımına uyan yapıda değil mesela. Daha otantik ama bunun yanı sıra klasik çizgisini oryantal çemberiyle çizen bir kadının kokusu. 


Parfüm en başından en son ayrılığına kadar yumuşak tınısını koruyor. Oldukça sıcak bir koku. Bunu huzur veren Misk notasına borçlu olduğunu düşünüyorum. Tazelik hissi de sağlıyor ama bu his, parfümlerde tazelik kokusunu sıklıkla veren narenciye kokuları gibi değil, baharatın verdiği odunsu tazelik olarak düşünebilirsiniz. 


Sıcak tınılarda gezinen bir parfüm olmasına rağmen sıcak yaz günlerin parfümü değil. Daha soğuk havalarda tene hapsedilesi bir koku. Benim tercihim, içinde bulunduğumuz sonbahar mevsiminde kullanmak. Hatta bana kalırsa, tam anlamıya bir sonbahar kokusu... Tasarımındaki sarı ve ahşap uyumu bile beni sonbahara götürmeye yetiyor. Unutmadan, parfüm bir nebze baş ağrısı yapabilir, bunu da not düşmek isterim. Eğer bu konuda hassasanız ölçülü kullanmanızda fayda var.


Caudalie Divin parfümünü, yetkili eczanelerden bulabilirsiniz. Tanıtıyor olduğum parfümün boyutu 50 ml olup, fiyatı aşağı yukarı 110-120 TL arasında değişmekte.



*    *    *
Boğmayan Üzüm Kokusu olarak tanımladığım Caudalie The Des Vignes
yorumumu da okudunuz mu?

caudalie-parfum-divin-yorumu
Caudalie Parfüm Divin Yorumu


* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.