Dove ProAge Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi

Dove ProAge Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi
Dove ProAge Nourishment Hand Cream


dove-progae-yaslanma-karsiti-el-bakim-kremi
Dove ProAge Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi




El bakım kremlerini kullanmayı seviyorum ve çantamda mutlaka bir tane el kremi bulunduruyorum, Dove Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi, bir Gratis alışverişinde kullandığım bankanın hediyesiymiş, belirli bir limitte alışveriş yapanlara bankanın müşterilerine özel sunumu sayesinde bu el bakım kremini deneme şansı buldum. Doğrusu isterseniz bu zamana kadar Dove kremleri hiç ilgimi çekmiyordu. Bu sayede ilk defa kullanmış oldum.


dove-progae-yaslanma-karsiti-el-bakim-kremi
Dove ProAge Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi



Kozmetik ürünlerinde cilt ve saç ürünlerinin içeriklerine ekseriyetle özen göstersem de, vücut bakım ürünlerinde henüz böyle bir analizle ilerlemiyorum. Bunun nedeni kozmetik ürünlerinin belirli bir marka güvencesinde olduktan sonra insan bedenine muhteşem zarar vereceğini düşünmüyorum. Makyaj ürünleri dahil tüm kozmetik ürünler, kendimizi daha iyi hissetmek için var. Bu da ruha enerji depolamaktır. Yoksa hepsinin azar azar zararları var tabii. Ben kendi hayatımda dengeli olunduktan sonra, riskli bir zarar tablosuyla karşı karşıya olmadığım görüşündeyim.


Dove Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi 'nin içeriği, market raflarında satılan çoğu el kremlerinin içerikleriyle benzer yapıda. Onlardan bir artısı veya eksisi yok. Kremin en büyük iddiası ise yaşlanma karşıtı olması. Tabii ki bu beklentiyle almanızı önermem. Reklamvari sözcüklerin kozmetikle buluşmasına, bir kozmetik sever olarak aldanmamanızı ya da fazla ciddiye almamanızı öneririm. Bu el kremini sürdüm, tüm yaşlılık belirtileri yok oldu, ellerim 10 yaş gençleşti demeniz pek mümkün olmayacaktır. Bunu sadece sıradan bir el kremi olarak düşünün.


Dove Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi ellerimi yumuşacık yaptığı için güzel buldum. Losyona yakın bir yapısı var. Hafif böğürtlen kokusu boğmayan ferahlıkta. Kolaycacık da emiliyor. Gayet de sevdim. Hatta bu el kremi bitince bir kozmetik alışverişi sırasında yenileyebilirim.


Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.