Essence All About Nude Far Paleti / Mürdüm Tonlarında Makyaj!


İnstagramda paylaştığımda çok ilgi çeken ve merak edilen bir ürün olduğu için hemen yazısını hazırlamak istedim. Benim gibi önyargıları olanlara ışık tutabilirim diye düşünüyorum.

Essence All About Nude paleti, altı adet nude (doğal tonlarda) renkte olan farlardan oluşuyor. Farların hepsi ışıltılı, kimisi biraz simli gibi ama çoğunluğu ışıltı şeklinde görünüyor.


               

Palette üst sıradaki üç renk; (2. fotoda ters tuttuğum için altta gözüküyor.) 
1-Şampanyamsı bir beyaz, oldukça ışıltılı hafif simli,
2-Işıltılı çok uçuk bir pembe,
3-Işıltı bir gri


Alt sıradaki üç renk;
4- Yine bir uçuk pembe ama diğerinden biraz daha koyu,
5-Koyu bir gri-füme hafif ışıltılı 
6- Harika bir mürdüm

-Üstteki açık renklerin pigmentasyonu orta derecede diyebilirim. Çok çok iyi değil ama kötü de değiller, hele bir de far bazıyla harika işler çıkarabilirler.

-Alttaki üç rengin ise pigmentasyonları yüksek. Yumuşacık ve dökülme yapmıyorlar.

Benim bloglardan okuduğum kadarıyla, pigmentasyonu beğenilmemiş bir far paleti, ama bana sorarsanız içerisinde güzel tonların bulunduğu ve genel olarak baktığımızda pigmentasyon olarak ortadan yükseğe olduğunu söyleyebilirim.

Kesinlikle ışıltılı olmalarına rağmen günlük kullanıma uygun makyajlar yapabileceğiniz bir palet.

Ben günlük kullanıma örnek olması açısından sizlere bir makyaj örneği yaptım.

 Bakalım nasıl olmuş?



-Koyu gri-füme olan rengi crease bölgemde kullandım, crease bölgesinde iyice dağıtıp karıştırdıktan sonra gözümün dış köşelerine de uyguladım ve iyice karıştırdım.( Yemek tarifi gibi oldu :D)

-Pigmentasyonuna ve rengine bayıldığım mürdüm rengini alarak gözümün dış bölgesine ve crease bölgesine hafifçe dağıttım. Gözümün dış köşelerine daha yoğun bir uygulama yaptım.

-Göz pınarlarımdan, gözümün ortalarına kadar da üstteki açık tonların üçüncüsü olan, ışıltılı açık giriyi toz pembe ile karıştırarak uyguladım. Bir far bazı kullanmamış olmama rağmen ışıltılarını ve aydınlık görünümünü verdi. 

-Kaş altlarıma da çok hafif şampanyamsı beyaz rengi uyguladım.



Ben mürdüm tonlarını günlük hayatımda kullanmayı çok seviyorum ve kendime yakıştırıyorum. Bu yüzden de bu paleti çok sevdim.

Kullanışlı ve uygun fiyatlı bir palet arıyorsanız size önerebilirim.

Fiyatı 13 tl civarındaydı diye hatırlıyorum.

Sizce de bu palet fiyatını hak ediyor mu?

Sevgiler.
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.