#mim Random Play


Sonunda kendimi hazır hissediyorum bu mim'i başarabilirim kendime inanıyorum.... Mim  ve nasıl yapacagım  hakkında fikir verdigi için  Amane Misa 'ya teşekkür ederim ayrıca özür dilerim .Geç oldu ama umarım güç olmaz.Hadi  bismillah :D 


1) Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Bana Ait İyiye Dair
Ben Kötü Biri Değilim
Sadece Sessizliği Bilirim
İnan Ki Çok Kelime Bulurum İçimde Bana Ait İyiye Dair 

2) Kendini nasıl tanımlarsın? 

3) Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?

4) Bugün nasıl hissediyorsun?
Aşkını hissediyorum
Ben her yerde hissediyorum
Nereye gidersen git nerede olursan ol
Aşkını hissediyorum
Ben her yerde hissediyorum

5)Yaşam amacın ne?
Terk-i Diyar eylesem olmaz.Kalsam Hersey Sabrımı Zorlar.
Ne yapacağımı bilemedim.
hadi Diyelim herseyden caysam varlık benden caymaz hasbam
Ne yapmalıyım Bilemedim..

6) Motton nedir?
Lalalala La Hep De Böyleydim 
Geçmişe Gitmem Küsüm Gözyaşlarıyla 
Daha Güçlüyüm Ben Hatalarımla 
Beni Kendi Yoluna Çağırma Benim Yolum Başka 
Gittiğim Yer Başka Yokuşlarım Başka 
Karanlıkta Yanabilirim Boşlukta Durabilirim 
Düşmem Ben Kanatlarım Var Ruhumda

7)Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Off bu ne sinir bu ne öfke
Aman bir telaş bir acele
Herkes birbirini boğacak
Bu gidişle sonumuz ne olacak
Kimi takmış alaturkaya
Kimi batıdan şikayetçi
Ne varki sanki bunda kızacak
Dünya hali bu gelip geçici

8) Ailen senin hakkında ne düşünür?

Dualar eder insan
Mutlu bir ömür için 
Sen varsan her yer huzur 
Huzurla yanar içim


9) En çok düşündüğün şey nedir?

10) 2+2?
Hadise: Nerdesin aşkım 
Hadise: Burdayım aşkım 

11) En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

insan yanlışlarıyla dogrularıyla 
bizde hata yapmadık mı 
bir sen benimle geleceksin ne yanlış kalır ne dogru
bir sürü güzel anımız var bizim onları da alıp gidelim mi 


12)Hayat hikayen nedir?
Bir yerden aşağı
Çok aşağı düştüm
Zaman
Solgun sessiz gri bir koridordu.
Orada çok üşüdüm
Çok üşüdüm

13) Büyüyünce ne olmak istiyorsun?

14)Hoşlandığın kişiyi görünce ne düşünürsün?
kim koydu bu şarkıları buraya :D 
Samimice kuyu kazanlar, vay azanlar vay
Aklını başından alır akıllı yalanlar
Akıl yürüt, akıl arar, aklından gafil kalanlar
Akla karayı ayrıştır, akılsız başın derdi var
Atar damar attıkça, akıllı olmakta fayda var

17) Hobin ilgi alanın nedir?

18)En büyük korkun nedir?
Adımla seslendi, nasıl ağrıma gitti, nasıl kırgınım
Artık aşkım demiyordu, sevmiyordu anladım
Adımla seslendi, nasıl kalbime indi, nasıl üzgünüm
Günlerce yüzüme gülmüyordu, demiyordu canımsın..

21) Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?


Hahay!  :D çok eğlendim cevaplarken daha önce neden bu kadar bekledim diye düşündüm  bir şarkı çıkıyor karşına  saçma geliyor sonra  sözlerini açıp bakıyorsun  kendinden bir şeyler buluyorsun. :D  Zorlanacagımı düşünmüştüm ama hiç zorlanmadan tamamladım hatta özensem bu kadar denk gelir dedim   umarım sizde benim uyumlu yaptıgımı düşünürsünüz...ımm..Bu arada müzik zevkim  fazla karışık değil mi ?
Kimi mimlesem kimi mimlesem ^_^
sıra sizde kızlar cevaplarınızı büyük bir merakla bekliyorum. :)

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.