Organik Sabun : Nubian Heritage Mango Butter Soap (Shea & Cocoa Butters)

Organik Sabun Nubian Heritage Soap

Nubian Heritage Mango Butter Soap Shea Cocoa Butters Honey & Cornmeal
organik-sabun-nubian-heritage-mango-butter-soap
Organik Sabun Nubian Heritage Mango Butter Soap


Nubian Heritage markasının blogda daha önce başka bir ürünü olan Nubian Heritage Goat's Milk Hand Cream keçi sütlü el kremine yer vermiş ve kreme ne kadar bayıldığımı dile getirmiştim. Bana o el kremin kokusu Lolita Lempicka parfümü gibi gelmişti, normalde bu parfümü sevmiyor olmama rağmen el kremi olarak daha hafif versiyonunda ve içerik olarak güzel olmasına bayılmıştım. Şimdi ise, Nubian Heritage 'nin asıl meşhur olduğu bir alan olan sabunlarından bir tanesiyleyim. Bu sabundan 3. veya 4. kullanışım. Sayı konusunda emin değilim ama bildiğim tek bir şey var ki, içerisinde saf Shea Yağı ve ve Kakao Yağı bulunan bu sabunu oldukça seviyor oluşum.



organik-sabun-nubian-heritage-mango-butter-soap
Organik Sabun Nubian Heritage Mango Butter Soap

Sabunları yüzümde kullanmak yerine duşta vücut temizliği adına duş jeline alternatif olarak tercih ediyorum. Doğrusu çok sık sabun kullanan bir insan değilim, duş jellerini daha pratik bulduğumdan onları kullanmaktan vazgeçemiyorum. Ama sabunlar da bana otantik geliyor. O yüzden de nerede doğal içerikli organik sabun görsem kullanma hevesine bürünüp satın alıyorum.


Bu sabun da Iherb sitesinde olumlu yorumlarına dayanamayıp aldığım sabunlardan. Şu anda bu sabun hakkında 946 yorum var, neredeyse 1000. Eee hakkında bu kadar konuşulan bir sabunun fiyatı da 3 $ ise benim için merak etmemek imkansız hale geliyor. Nubian Heritage sabunlarını ilk keşfedişim yıllar önceydi, bu süre zarfına kadar memnun kaldığım için yenileyerek devam ettim.


organik-sabun-nubian-heritage-mango-butter-soap
Organik Sabun Nubian Heritage Mango Butter Soap


Sabunu kutusundan açtığınızda şahane bir koku sizi karşılıyor ama sabunun en güzel yanı etkisnde; kuru ciltlere kurutmaması, yağlı ciltleri yağlandırmaması. Sabunlar cilt dokusuyla iyi anlaşamazlar, bu yüzden sizlere önerim yüz temizliğinizde sabun kullanmamanızdan yana. Eğer sabunları benim gibi nostaljik etkisi uğruna seviyorsanız, vücut temizliğinizde kullanabilirsiniz.


Hoş kokusuyla, nemlendirici etkisiyle ve organik içeriğinin yanı sıra uygun fiyatıyla çok sevdiğim Nubian Heritage sabunlarından daha farklılarını da blogda paylaşacağım. Umarım böylesi güzel ve doğal bakım markaları Türkiye'ye uygun fiyatıyla teşrif eder.


Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.