İki Favori Dermokozmetik Cilt Bakım Ürünüm

İki Favori Dermokozmetik Cilt Bakım Ürünüm

favori-dermokozmetik-cilt-bakim-urunum
favori dermokozmetik cilt bakim urunum

Cilt bakım ürünlerini hem keşfetmeyi hem de bakım adına kullanmayı oldukça seviyorum ki zaten blog sayfamın başından beri dermokozmetik ürünlere olan merakımı fark etmişsinizdir. Özellikle cilt temizleyici jel konusunda sizlere yeni ve farklı ürünler tavsiye etmek istiyorum çünkü okuyuculardan en çok soru aldığım mecra bu yönde. Ancak ya kullandığım ürünler daha üretilmiyor (markalar üretime son veriyor) ya da ülkemizde bulunması bir hayli zor oluyor. Bu yüzden de bu sorulara istediğim netlikte cevap veremiyorum. Yeni ve farklı ürünler de denemeye çalışıyorum ama şu ana kadar tam anlamıyla beğendiğim de olamadı.




Bugün ise sizlere, uzun süredir daimi olarak kullandığım ve oldukça beğendiğim iki farklı favori cilt bakım ürününü tanıtacağım. Birisi La Roche Posay markasına diğeri ise Avene markasına ait. Eğer bu iki markayı daha önce duymuşsanız, dermokozmetik ürünlerle yakından ilgilisiniz demektir. Ama ilk defa duyuyorsanız, mutlaka keşfetmelisiniz dediklerim arasında yer alıyor.


La Roche Posay markasının genel çıtası benim için Avene 'den daha düşük olmakla beraber yine de bazı ürünlerini oldukça sevdiğimi söylemeliyim. Örneğin bu makyaj çıkarıcı jel olan La Roche Posay Physiological Cleansing Gel gibi. Bu jel makyaj temizleme adında geçse de ben ekseriyetle gündelik olarak cilt bakım temizliğim için de kullanıyorum ve bu anlamda oldukça da memnunum. En büyük artı yanı, sülfat içermemesi. Sülfat içeren temizleyicileri artık cildimde kullanmamaya çalışıyorum. Sülfatsız ürünlerden kaçındığımda cildim ve saçlarım muazzam rahatlık içinde. Elbette ki kozmetik hayatımda çok kurallı kaideli yer etmediği için zaman zaman böyle olmayan ürünlere de yer veriyorum ama ağırlık olarak kullandıklarım belirli bir çerçevede.


favori-dermokozmetik-cilt-bakim-urunum
favori dermokozmetik cilt bakim urunum

La Roche Posay Physiological Cleansing Gel, içerik olarak hem etki hem fiyat olarak oldukça beğendiğim ölçüde. Henüz tanışmadıysanız şans vermenizi öneririm. Cildi kurutmayan ve sülfatsız içeriği sayesinde arındıran iyi etkide bir temizleyici.


Diğeri ise Avene Termal Suyu. Sanırım bu termal suyu blogda sıklıkla bahsediyorum zira günlük hayatımda yaz kış sıklıkla kullanıyorum. Makyajdan önce ve sonra daimi olarak kullandığım gibi cildimi ferahlatmak amacıyla da uyguluyorum. Bugüne kadar farklı termal suları denemedim ama en güzeli olarak Avene 'yi seçtim. Hem küçük hem orta hem büyük boyda olması ile de bulunduğum her an yanımda olmasını sağlıyorum. Örneğin bu mini boyu çantamdaki yerini aldı bile.




La Roche Posay ve Avene linklerine tıklayarak daha fazla dermokozmetik ürün keşfedebilirsiniz. Fırsat Kasası sayesinde uygun fiyata da edinmeniz mümkün. Daimi olarak kullandığım 2 favori ürünümün hiç değişmeyeceğine eminim. Cilt bakımı konusunda dermokozmetik ürünlere de yer vermeyi seviyorsanız, mutlaka bu iki ürüne şans verin derim. Pahalı markalarla yarışırsa kazanan olduğunu göreceksinizdir.

Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.