İzmir Blogger Buluşması #Sponsorlar

Katıldığım #makyajsizcikmamabi etkinliğinden daha önce bahsetmiştim. Okumayanlar ise buradan detaylarını okuyabilirler. Uzun zamandır katıldığım en güzel etkinliklerden biriydi.

Bu yazımda ise bize destek olan sponsorlarımızdan bahsedicem.


İlk olarak Note Cosmetics bizlere makyaj çantası içerisinde, birsürü ürün göndermiş. Çok merak etmeme rağmen henüz bir ürününe sahip değildim. Merak ettiğim tüm ürünlerin bulunmasına çok sevindim.


Blogger dostu Watsons'da bizlere güzel bir paket göndermiş. Rimmel London'ın tekli farını ve 30 nolu rujunu denemek için sabırsızlanıyorum. Kutuyu açar açmaz mis gibi kokutan duş jelini ise yiyesim geldi :)


Flormar'ın yeni çıkan koleksiyonu Pin Up'ın ürünlerini de çok merak ediyordum. Bu seriyi kullanarak bir makyaj yapmayı düşünüyorum, ne dersiniz? 


Moshosgarden çok sevdiğim ve taktir ettiğim bir firma. Argan&Basil Hair Balsam'ın çok övüldüğünü okumuştum, bakalım benim saçlarıma iyi gelecek mi?


Bebak acı badem sütü, acı badem kremi ve el kremleri göndermiş bizlere.


İda.Kew ürünlerini ilk kez deniycem maskesi ve yüz serumu ilgimi çekti. Selülit yağı da diyetteyken kullanıldığında yararlı olabileceğini düşünüyorum.


Hc Hair Care Saç Bakım Yağı, saç uzatan bir yağ olduğunu söylüyor, çok övülen ve beğenilen bir ürün. Deneyip görücez :)


Neutrogena'nın yeni çıkardığı misket limonlu parlama karşıtı peelingi. Kuru ciltli olduğum için,yaz aylarında kullanabileceğim bir ürün. Belki de bir çekilişle hediye edebilirim.


Benim için en anlamlı hediyelerden biri de bu çanta idi. İnstagram kullanıcısı @denolook bizim kullanıcı adlarımıza özel çantalar hazırlamış. Gerçekten çok beğendimm.


Farmasi'nin sadece ojelerini denemiştim. Göz makyaj temizleyicisini ve maskesini de çok merak ettim.


M.Asam Magic Finish Fondoteni, koyu renk olmasına rağmen her renge uyabilen bir fondoten. Bir inceleme yazısı gelecek.



Otacı bizlere Makyaj Temizleme Suyu göndermiş.

Dermokil de bize maske göndererek bizleri yalnız bırakmamış.

Tüm firmalarla iletişime geçerek bizlere bu organizasyonu hazırlamak için emek veren, Dilara ve Ebru'ya tekrar teşekkürler.

Tüm sponsorlarımıza da bu güzel hediyeleri için Teşekkürler!

Sevgiler.


Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.