#Mim En Sevdiğim Yan Karakter

Kore'ye Sevgiler 'in beni mimlediğini görünce çok mutlu oldum fakat bir türlü fırsat bulup mime karşılık veremedim bu günde yapacak işim yokken hemen mimi  yazmalıyım diye  düşündüm. Teşekkür ederim ^_^

Mim  çok basit bir mim..Dizilerde sevdigimiz yan karakterleri sıralıcaz.. 
Şöyle bir izledigim dizilere göz gezdirdim ne  ne çok dizi izlemişim arkadaş dedim..

Bu yüzden ben 2014 yılında en çok sevdigim 5 karakteri sıralama kararı aldım  bakalım nelermiş  ^_^
1.
Discovery of Romance
Dizinin Nam Ha Jin'i acayip tatlı bir roldeydi sakin  ve aşıktı   bu yüzden beni kendine çekmişti 2. adam rollerini artık bırakıp ne zaman adam gibi başrol oynayacak acaba
2.
My Secret Hotel

Nam Goong Min 'de Sung Joon gibi adam akıllı bir baş rolde oynamalı dizinin Jo Sung Gyeom 'u  patron rolundeydi  sımsıcak gülüşüyle kalbimi çalmıştı 
3.
It's Okay, That's Love
Lee Kwang Soo hangi rolde oynarsa oynasın ister kötü ister iki bütün yan rollerdeki o sevdigim adam olur... Bu adama hay-ra-nım...
4.
Fated To Love You
Dizinin  Danieli  sevmemin sebebi sonuna kadar kendinden bir şeyler vermiş olması birde  son bölümlere dogru  zirve vuruşunu yapması onun hafızamda sevdigim yan karakter olarak kalmasına sebep oldu.
5.
MR.Back
Dizinin Choi Dae Han 'ı başrol erkek oyuncusunun oglu  rolunde olan Lee Joon bu diziyle bir kez daha kalbimi kazandı dizide biraz vurdum duymaz biraz serseri biraz küstah  ama bir o kadarda içten bir karakter. 


Evet mim'i burada bitiriyorum  aslında bir ton yan karakter seviyorum ama sıralamaya kalksam ohoo  blogumun en az 3-5 sayfasını alır bu yüzden kısa öz ve  okurken yorucu olmayacak şekilde  hazırladım mim'i  ve bunun yanında   bu mim furyası devam etsin diye bende bir kaç kişiyi mimliyorum..Sıra sizde arkadaşlar ^_^




Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.