Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kremi - Manuka Honey Creamy Cleanser


good-things-manuka-honey-yuz-temizleme-kremi-creamy-cleanser
Good Things Manuka Honey Yuz Temizleme Kremi Creamy Cleanser


Kişisel bakım marketi Gratis 'lerde satılan ve İngiltere markası olan Good Things 'in Manuka Honey Creamy Cleanser, etkisini çok sevdiğim ve bundan sonra daimi olarak alacaklarımın arasına giren bir yüz temizleme kremi. Ödüllü güzellik yazarı olan Alice Hart-Davis 'in markası Good Things hakkında detaylı yorumlarım şu şekilde :




good-things-manuka-honey-yuz-temizleme-kremi-creamy-cleanser
Good Things Manuka Honey Yuz Temizleme Kremi Creamy Cleanser


Cilt bakımında en temel esas cildi nemlendirmek ve kirden makyajdan arındırarak cildin temizliğini sağlamak. Kozmetik dünyasında cilt temizleyici ürünlerin çoğu jel formunda yer alıyor. Jel ürünler daha hafif formlu olduğu için karma ve yağlı cilt tiplerine genelde öneriliyor. Ancak günümüzde artık kuru ciltler için bile jel bakım ürünleri bulunuyor. Krem bir temizleyici karma cildimle anlaşamaz ve cildimi yeterince temizleyemez diye düşünmüştüm. Fakat Gratis'te gezinirken gözüme çarpan Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kremi 'nin içeriğine bakıp hoşuma gittiği için edinmeye karar vermiştim. Kullanmamla birlikte gördüm ki doğru bir karar vermişim. Günlük temizleyici olarak çok başarılı, içeriği genel olarak güzel.


Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kremi (Good Things Manuka Honey Creamy Cleanser) içerik olarak SLS (Sodium Laureth Sulphate), Mineral Yağlar (Mineral Oils) ve Paraben gibi doğal bakımda sevilmeyen maddeleri ihtiva etmiyor. Bal özlü bir temizleyici olduğunu iddia ediyor ve bu iddiasına ne kadar sadık olduğuna baktığımda doğru olduğunu görüyorum. Direkt olarak bal içerik listesinde bulunuyor. Biliyorsunuz ki balın temizleyici yeteneği çok yüksek ve çok başarılı. Cildi nemlendirerek temizleme özelliği bulunan balı içermesi bile benim için yeterli aslında. Tabii içeriği %100 masum ve temiz değil. Böyle olmasını hiçbir kozmetik ürününde beklememeliyiz, çünkü raf ömrü olan kozmetik ürünlerinde çok ütopik beklentilere girmemeliyiz. Paraben olmasa da çeşitli prezervatif maddeler yine bulunuyor. Hatta renkelendirici de ihtiva ediyor.


Kremde en sevdiğim özellik, cildi yumuşatarak ve nem kaybına yol açmayarak temizleyici olma yönündeki başarısı oldu. Karma cilt tipindeyim ve cildime yeterli bir temizlik sağladı. Ciltten durulanması da zorlayıcı tarafta değil. Benim tek olumsuz bulduğum tarafı parfümü oldu. İçeriğinde parfüm olmasından yana şikayetim yok zira temizleyici ürünlerde kullanılan parfüm suda zaten yok oluyor ama parfümün kokusu hoşuma gitmedi. Parfümün bal ile çiçek karışımı bir kokusu var ki bu tını bana pek iç açıcı gelmedi. Daha ferah bir koku tercih edilebilirdi. Neyse ki kokusu çok rahatsız edecek oranda değil. Yine Gratis 'ten keşfim olan doğal bakım skalasındaki Amie Yuz Temizleme Jeli - Radiant Dawn Daily Wash 'e oranla çok daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Good Things, Amie 'den daha iyi, ondan daha kolay arınma özelliğinde ve günlük kullanıma daha uygun.


Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kremi, sevdiğim ve cilt temizliğinde etkili bulduğum bir temizleyici oldu. Hatta, bitince yeniden alırım dediklerimin arasına geçti bile. Cildi nemlendirerek temizliyor ve ciltten kolay durulanıyor. 150 ml boyutunda, fiyatı da son derece uygun. Gratis 'teki indirimsiz fiyatı 9.90 TL ancak Gratis İndirim Alışverişim 'de bu fiyattan bile uyguna almıştım. Bu temizleyiciyi fiyatı, etkisi ve içeriğiyle çok sevdim, %100 öneririm.


good-things-manuka-honey-yuz-temizleme-kremi-creamy-cleanser
Good Things Manuka Honey Yuz Temizleme Kremi Creamy Cleanser



Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.