Gratis İndirim Alışverişinde Alınası 10 Ürün

Gratis Mağazaları, öncelikle theBalm aşkımızın tohum attığı yer olarak gönlümüzdeki tahtını aldı. Bol bol yaptığı indirimlerle de alışveriş aşkımızı adeta tetikledi. Gratis alışverişine çıkmadan önce, sitesindeki Gratis Katalog 'tan yeniliklere ve indirimlere bakmayı ihmal etmemeye çalışıyorum. Zira mağazaları genelde küçük konseptli ve müşteri kalabalıklığı da bol olduğu için aradığımı hemen alıp çıkmak benim için zaman kazandırıcı oluyor. Gratis indirim zamanını yakalayıp alışverişe çıkmayı seviyorsanız, sizler için seçtiğim bu 10 ürüne bakınmanızı öneririm.

gratis-indirim-alisverisinde-alinasi-10-urun
gratis indirim alisverisinde alinasi 10 urun



Gratis İndirim Alışverişinde Alınası 10 Ürün 'de yer verdiğim tüm ürünlerin daha fazla detayını, link başlıklarına tıklayarak blogdaki konularına bakınabilirsiniz. Maybelline, Max Factor, L'oreal gibi makyaj markalarındansa sadece Gratis'te satılan markalardan seçimler yaptım.


theBalm Far Bazi : Put On A Lid Eyeshadow Base : En sevdiğim theBalm ürünü bu far bazı desem abartmam, benim için en çok işe yarayan ve bu kadar iyi performansı bu fiyata edinilesi en iyi makyaj ürünü olduğunu düşünüyorum. Hem göz makyajının uzun saatler boyu yerli yerinde durmasını hem de makyajda kullanılan farların rengini daha canlı vermesini sağladığı için her makyaj çantasına bu far bazından gerek.


theBalm Frat Boy Allik : theBalm 'dan bu kadar söz etmişken ikinci bir theBalm ürününe daha yer vermek istedim, daha doğrusu bu allık tüm zamanlarımın en güzel allıklarından biri olduğu için yer vermemek olmazdı. Şeftali tonlarında mat bir allık çoğu makyaja hitap eden jokerlik sunuyor. Allıklarla aram iyi olmamasına rağmen bu allığı gerçekten seviyorum. Hatta 2 sene önce tam da bu zamanlarında yaptığım konusunda değindiğim gibi izlediğim bir yabancı makyaj blogu, bu allığı Nars Amour allığına çok benzetmiş. Gün olur da theBalm Frat Boy allığını bitirebilirsem, soluğu kuvvetle muhtemeln Nars Amour'da alacağım. Bu allığa sahip değilseniz ve bir Gratis indirimlerinde theBalm standında size göz kırparsa mutlaka bir şans verin derim.


Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kremi : Bu yüz temizleme kremi yeni keşfim. Temizleyicinin etkisini ve içeriğini çok sevdim, fiyatının uygunluğu üzerine bir de Gratis indirimi görürseniz, hemen alın derim.


Amie Bright Eyes Göz Makyaj Temizleyici : Yeni keşiflerimden birisi de Amie Makyaj Temizleyici. Fiyat olarak uygun, içerik olarak beğendim bir göz makyaj çıkarıcı arıyorken tüm beklentilerimi karşılaşayan bu ürüne sizin de şans vermenizi öneririm. Bana kalırsa Garnier 'den hem daha etkili hem daha iyi içerikli.


Lee Stafford Kuru Şampuan - Dry Shampoo : Kuru şampuanlara ısınmamı sağlayan Lee Stafford, bu işte gerçekten iyi. Hem büyük boylarının hem de minik boylarının ayrı ayrı satılması harika. Zira benim için çantalık boyda olanları daha kullanışlı. Hem saçlar yıkanmadığı zaman günü kurtarmaya yardımcı oluyor, hem de saçlara hacim katıyor.


Cettua Cilt Bakim Maskesi : Özellikle "Before Having a Date" ismindeki kırmızı ambalajlı Cettua cilt bakım maskesini çok sevdim. Uzun bir zamandır (neredeyse 2 yıldır) bittikçe alıyorum. Sağladığı yumuşaklık ve tazelenmiş hissi, bana göre bakım keyfinin katlayıcısı. Almadan geçmeyin derim.


Wet n Wild Walking on Eggshells Far Paleti : Doğal tonlardaki bu far paletinin yapısını çok seviyorum. Yumuşacık ve gayet pigmentli. 3 renginin de günlük göz makyajına uygun renklere sahip olması ve fiyatının ekonomikliği ile daha da cazip hale geliyor. Wet n Wild rujları da bir hayli meşhur ama ben kuruluklarını gördükçe alasım kaçtığı için almayı erteliyorum. Fakat bu far paletini gayet seviyorum.


BeeBeauty Garden Shea Body Butter : Bu kremin yapısını seviyorum ama itiraf etmek gerekirse kokusunu çok daha fazla seviyorum. Mango,şeftali ve nar üçlüsünün birlikteliğinin kokusu resmen. Tropik kokulu kozmetik ürünlerini seviyor ve vücut bakımını da önemsiyorsanız bu BeeBeauty'nin bu kremine bakınabilirsiniz.


Yardley Vücut Bakım Ürünleri : Gratis'e özel markalardan birisi de Yardley. Sade ambalajlı ürün skalasına sahip Yardley ürünlerinden Yardley Mavi Orkide Duş Jeli & Vücut Kremi 'ni deneyimlemiştim. Gayet iyiydi, markanın farklı ürünleri de alınası. Özellikle uygun fiyatlı vücut bakım ürünleri bakınıyorsanız, Gratis'in Yardley raflarına göz atabilirsiniz. Parfümlerinin testerları da en önde bulunuyor, gördüğüm kadarıyla kokuları fena değil.


Benri Kağıt Sabun :

Bu kağıt sabunu ilk keşfetmem, Gratis'in bloglara özel gönderimiyle olmuştu. Çok beğendim ve özellikle yolculuklarda veya dışarıda geçirilen vakitlerde kurtarıcı bir kahraman olduğunu düşünüyorum.


* Ve Bonus:

Gosh Ürünleri

Gosh ürünleri blog yazmadan evvel Prestige markası ile beraber tanıştığım kozmetik markalarından biriydi. O zaman Ankara 'da yaşıyordum ve Kızılay'daki İzmir caddesinde yer alan minik parfümerilerinin getirdiği ithal makyaj markaları arasında yer alıyordu. Gratis 'le gelmesine çok sevindim ama henüz satın almadım. Zira fiyatlarını biraz tuzluca buldum. İndirimli hali ile edinmekte fayda var çünkü yurt dışında hayli uygun fiyatlarda. Gosh ürünlerinin kalitesi, bir drugstore markasına göre gayet iyi seviyede.


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.