Kelebeğin Kozmetik Paketi Kazananı

Merhabalar.Şu yazımda katılımcı listesinin bulunduğu çekilişi geçtiğimiz hafta yeni yorumlara kapatmıştım.Günler süren kontrol süreci sonrasında kozmetik dolu paketin kazananını açıklıyorum.
Çekilişe ek haklarla beraber 309 katılım oldu.Çekilişi Random org ile gerçekleştirdim ve random'un verdiği sayı 272 numara oldu.

272 numaralı katılımcıyı tebrik eder hediyesini güle güle kullanmasını dilerim.
Bana en kısa zamanda dönüş yap ki hediyelerini hemen gönderebileyim.
Yeni blog etkinliklerim için beklemede kalın.

Sevgiler

NİMET ALİYE :)



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.