Mac Kozmetik Online Alışverişim

MAC Kozmetik Online Alışverişim

Mac Kozmetik 'ten online alışverişim ve detayları şu şekilde :

mac-kozmetik-online-alisveris-yapanlar
Mac Kozmetik Online Alisveris



M.A.C benim sıkı sıkıya takip ettiğim bir makyaj markası değil. Aslında değil Mac, hiçbir makyaj markası beni en başından beri koleksiyonlarını takip ettirecek kadar heyecanlı gelmiyor. Koleksiyondaki ürünleri kaçırmamak için de özel bir çabam yok ama Mac 'in bazı ürünlerini gerçekten beğeniyorum. Bunlardan birisi de Mac Studio Fix Fluid Fondöten.


mac_online_alisverisim_mac-kozmetik-online-alisveris-yapanlar
Mac Kozmetik Online Alisveris


Kapatıcılığı ortalamanın üstünde olan Mac Studio Fix Fluid Fondöten, kuru ciltler için tam bir kış fondöteni. Alışverişte aldığım renk NC20. Bu fondöten ne benim ten rengime ne de cilt tipime uyuyor. Çünkü kendime değil, kız kardeşime hediye olarak aldım. Uzun bir zamandır tek kullandığı fondöten bu. Ben ondan biraz daha açık olduğum için NC20 tonu bana biraz koyu ve fazla sarı geliyor. Renk olarak bana uyduğu dönem sadece yazın bronzlaştığım zamanlar. Renk harici cilt yapımla ters düşüyor, karma ciltli olduğum için ağır geliyor. Bu fondöten hakkında yorumlarımı bir inceleme yazısıyla blogda ayrıca paylaşmayı düşünüyorum.


Mac Online Alışverişimde M.A.C Prep+Prime bazı da hediye olarak geldi. Bildiğim kadarıyla artık her online alışverişe minik bir hediye konuluyor. Tek yakındığım nokta, bir önceki yaptığım Mac online alışverişte çok hızlı kargolama ve kargo takip numarasını mailen bildirilmesi vardı. Ama bu alışverişte bundan eser yoktu. Çarçabuk gelmediği gibi kargo takip numarası da eklememişler. Bu kadar büyük bir kozmetik firması, online alışverişin en temel şeylerini bir zahmet yapsın isterdim. Alışverişimde aldığım Mac Studio Fix Fluid Fondöten boyut olarak 30 ml ve edindiğim fiyat 86 TL.



Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.