Superdrug Fruity Duş Jeli (Strawberry&Raspberry)


Uzun zamandır bu kadar severek kullandığım bir duş jeli olmamıştı. Bundan birkaç yıl öncesine kadar temiz , ferah ve sabun kokularından hoşlanırken artık meyve kokulu duş jellerininde hastasıyım.

Fakat şöyle bir ayrım var ki, o da koku yapay-kimyasal gelmemeli. Yapay meyve kokuları bana çok itici geliyor.

Kırmızı meyvelerin enerji verme etkisinin yanı sıra cildi canlandırma ve parlatma etkiside bulunuyor. 


Kokusu müthiş! Hiçbir yapaylık yok, inanın reçel gibi kokuyor. 

Ağzımı açıp sıkasım yiyesim geliyor :) 

Kıvamı çok yoğun değil, çok da sıvı değil tam kıvamında. 


Ben ilk kez duşta kullanacağım zaman, ambalajı tüp şeklinde olduğu için kapağını korkarak açmıştım, sanki aşağıya dökülecek gibi gelmişti, ama harika bir ambalaj yapmışlar. Calve ketçapları var bilirsiniz, siz sıkmadan akmıyor ve ağzı daima temiz kalıyor. Aynı ağzı yapmışlar ve kapağı açtığınızda hiçbir akma olmuyor. Ben bu ambalajı çok başarılı buldum.

Köpürmesi, temizlemesi gayet güzel. Cildimi çok hafif nemlendirdiğini de hissediyorum.

Uygun fiyatlı güzel bir duş jeli.

Fiyatı: 5,99tl

Sevgiler.

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.