Nuxe Göz Çevresi Bakım Kremi / Contour Des Yeux Prodigieux Anti-Fatigue Eye Cream

nuxe-goz-cevresi-bakim-kremi-contour-des-yeux-prodigieux-anti-fatigue-eye-cream
nuxe goz cevresi bakim kremi contour des yeux prodigieux anti fatigue eye cream


Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux Anti-Fatigue Moisturizing Eye Cream
Nuxe Şişkinlik Giderici Göz Çevresi Bakım Kremi

Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux Anti-Fatigue Eye Cream, çok uzun isme sahip bu göz bakım kreminin en önemli iddiası göz şişkinlerini göz çevresinden defetmek. Hatta bunun için formüle edilen içeriğini şu kadar kişi üzerinden şu kadar zamanda inceleyip yüzdeledik diye kanıtlıyor. Peki bu göz kreminin etkisi, iddiası kadar doğru mu?



Göz çevremizde oluşan her olumsuzluktan (örneğin kırışıklık, şişkinlik, yorgunluk, mor görüntü vs) bir an önce kurtulmak isteriz. Göz altlarındaki mor görüntüyü makyaj sayesinde iyi bir şekilde kapatabiliriz ama kırışıklık ve şişkinlik sorunlarını göz çevresinden en profesyonel makyaj dahi silemiyor. Bunun için kozmetiksel olarak göz bakım kremlerine yöneliriz. Benim için yüzüme uyguladığım nemlendirici krem ne kadar önemli ise göz bakım kremi de bir o kadar önemli. Göz çevremde şu an için takılacağım belirgin bir kırışıklık yok, mor görüntü sorunu yok ki bu yüzden hemen hemen her concealer ile iyi anlaşırım, renk düzensizliği sorunu yok, kararma sorunu yok ve daimi şişkinlik problemi yok. Buna rağmen göz çevresi kremlerini son 4 yıldır düzenli kullanıyorum. Kremlerin göz çevreme verdiği yumuşaklık ve nemlilik hissini seviyorum. Nasıl ki günlük olarak yüzüme nemlendirici sürmeyi unutmuyorsam, çantamda sürekli olarak lipbalm bulundurup gün içinde dudaklarımı nemlendiriyorsam, göz bakım kremini kullanmayı da ihmal etmemeye özen gösteriyorum. Bakım ürünlerini kusursuz olmak için değil, keyif verdiği için kullanmayı sürdürüyorum. Çünkü hep dediğim gibi, bakım yapmak adeta bir terapisel keyif.



nuxe-goz-cevresi-bakim-kremi-contour-des-yeux-prodigieux-anti-fatigue-eye-cream
nuxe goz cevresi bakim kremi contour des yeux prodigieux anti fatigue eye cream


Göz çevremde şişkinlik problemini daimi olarak yaşamadığım için en çok bu etkisinin ne kadar doğru olup olmadığını öğrenmek istedim. Kremi uzun bir süredir kullanıyorum ve oldukça da beğeniyorum. Ama şişkinlik sorunu yaşayan göz altlarında vaatlerinin ne derece olup olmadığını test etmem biraz daha zamanımı aldı. Kremin verdiği nemlendirici yönünü, göz çevresine sağladığı uzun süreli yumuşaklık hissini ciddi ciddi beğendim. Benim için bu göz bakım kreminde tek eksi yan parfüm içermesi olmuştu. Fakat geçtiğimiz haftalarda yoğun bir çalışma sürecine girmek zorunda kaldığım için uyku düzensizliğim ve stres bedenimi de haliyle etkiledi. Sabahları kalkınca göz altlarımı şiş görmek çok hoş bir tablo değildi. Şiş gözleri indirmek için en kolay yöntem olan buzdolabındaki tatlı kaşıklarını göz çevremde gezindirecektim ki bu etabı es geçtim, çünkü aklıma o anda "şişkinlik giderici" iddiasındaki Nuxe göz bakım kremi geldi. Bir hafta boyunca stresli geçen günlerimde uyguladım. Sonuç : tırt.


Ne yazık ki, şiş gözleri indirme gücünde bir krem etkisi bulamadım. En büyük iddiası bu olduğu için en büyük eksisi de benim için bu oldu. Göz çevresi şişkinliklerine etkili bulmasam da göz çevresini sıkılaştırdığına bir parça yardımcı olduğunu düşünüyorum. Kremin diğer özellikleri gayet iyi olduğundan bu göz kremine kötü değerlendiremem. Sonuçta göz çevresine uzun süreli (gün boyu) bir nemlilik veriyor. ince yapısı sayesinde hızlı emilimi ile makyaj öncesine kullanmaya müsait, cildin elastikiyetini bir nebze arttırıyor, pompalı ambalajı muazzam pratiklik ve hijyen bir uygulama sunuyor. Tüm bunların yanında kokusu da çok güzel. Tabii, ferah kokusuna rağmen kremde parfüm içeriğinin olmayışını yeğlerdim o ayrı. Sağladığı özellikleri bir arada düşününce, çoğu göz bakım kreminden daha iyi bir noktada olduğunu söyleyebilirim. Ama bulunmaz hint kumaşı mı? Hayır.


Göz çevresine şişkinlik konusunda dediğim yöntem olan tatlı kaşıklarını göz çevresinde dolaştırmak, benim için daha geçerli bir sonuç veriyor. Kozmetik dünyasında 700 küsür liraya satılan göz kremlerinin yanında Nuxe göz kremi daha hesaplı dursa da çoğu ürüne göre yüksek fiyatta. Nuxe genel olarak benim sevdiğim markalardan birisi, çünkü bakım keyfini lüks şekilde hissettiriyor. Eğer marketlerde satılan kozmetik ürünlerine kıyasla içeriğinin biraz daha iyileştirilmiş, lüks bakım hissini hoş bir şekilde veren, ince yapılı, çabuk emilen, yumuşaklık hissini uzun süre koruyabilen bir göz kremi arıyorsanız Nuxe Göz Kremi aradığınız olabilir, ama sadece şişkinlik giderici bir göz bakım kremi umuduyla alıyorsanız kullanım sonrasında bir fark olmayacağını göreceksinizdir, nemlilik ve yumuşatıcılık hissini iyi vermesine rağmen iddiası gibi güçlü etkide bir göz kremi değil.


İddiasına sadık olmaması eksi bir yan olsa da benim için diğer özellikleri daha aradığım tarzda olduğu için bu kremi bir kullanıcı olarak sevdim. Fiyat açısından yüksek olduğundan deneme boyunu kullanıp karar vermeniz beklentilerinizin boşa çıkmaması adına daha iyi olacaktır. Nuxe deneme boy testerlarında en cömert firmalardan birisi. Nuxe ürünleri satan hemen hemen her eczaneden veya dermokozmetik sitesinden deneme boylarını talep edebilirsiniz. Kremin birkaç tane deneme boyunu kullanıp edinmenizi tavsiye ederim. Böylece daha emin olarak bu göz kremini alıp almamaya karar verirsiniz. Benim için ortalamanın üstünde bir göz kremi diyebilirim.


Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.