Ağız ve Diş bakım ürünü: Jason Natural Sea Fresh Anti Cavity Toothpaste

agiz-bakimi-jason-natural-sea-fresh-anticavity-toothpaste
Agiz Bakimi Jason Natural Sea Fresh Anticavity Toothpaste



agiz-bakimi-jason-natural-sea-fresh-anticavity-toothpaste
Agiz Bakimi Jason Natural Sea Fresh Anticavity Toothpaste


- Jason Natural Sea Fresh AntiCavity Toothpaste ingredients -
Agiz Bakimi Jason Natural Sea Fresh Anticavity Toothpaste
Agiz Bakimi Jason Natural Sea Fresh Anticavity Toothpaste

Ağız bakımında gerçek bir ferahlık hissini verirken diş plak ve tartarları temizlemeye yardımcı olan Sea Fresh AntiCavity Toothpaste, içerisinde SLS bulunmayan ve doğal bakımla nam yapmış bir marka olan Jason Natural 'a ait bir diş macunu. Çoğu diş macununun aksine içerisinde sert aşındırıcılar ve tahriş edici kimyasallar bulunmuyor. Dişleri güçlendirirken nefesi tazeleme iddiasına sahip ki bu konuda oldukça da başarılı etkide. Jason Natural benim zaten sevdiğim markalardan birisi. Hem cilt bakım ürünlerini hem de saç bakım ürünlerini hali hazırda kullanmaktayım ve şu ana kadar beni memnun etmeyen bir ürünüyle karşılaşmadım.


Marka hakkında tek dert yakındığım nokta, Türkiye'de rahat rahat edinme şansının olmaması. Birkaç sitede satılmakta ancak fiyatları markanın çizgisi gibi uygun fiyatlı değil. Bu diş macunun en güzel tarafı hem temizlik yaparken ferah hava vermesi hem de dişlerin ağrısını dindirmesi. Tabii ağrı dindirmek derken, çürük bir dişin çektirdiği koca bir ağrıdan söz etmiyorum.


Hayvanlar üzerinde test yapmayan marka olan Jason Natural imzalı kullandığım diğer diş macunları gibi Sea Fresh macununu da oldukça beğendim. Hem güvenli, hem etkili hem de parabenler, sülfat, ftalatlar gibi zararlıları içermeyen, diş ağrılarını da bir nebze hafifleten ölçüdeki bu diş macununu edinme şansınız var ise almanızı mutlaka tavsiye ederim. Jason Natural Sea Fresh AntiCavity Toothpaste sade ve biraz da eski tip bir ambalaja sahip olsa da 176 gr 'lık boyutu standart diş macunlarından daha fazla olduğu için bereketli bir kullanım sunuyor. Fiyatı ise $6 uygunluğunda.


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. Bıktım artık ben sizin gibi konularımı çalan hırsızlardan!

    YanıtlaSil

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.