Veet Naturals Serisi

Merhaba.Bugün blogda hepimizin çilesi olan bir konu var aslında, gel git zaman bu ürünleri yazsam mı diye düşündüm ve sonra neden yazmıyorum ki diye düşündüm çünkü ben bir okuyucu olarak bloglarda bu tarz ürünleri aratıyorsam benim blogumda da olması hoş olur.

Veet'in bu ürünleri aylar önce (abartısız 7-8 ay önce) gönderilmişti bana (ki artık haberim olmadığı sürece pr ürünü de almıyorum) neyse konumuza gelelim, o gün bugün belli aralıklarla kullanıyorum ürünleri ve üçünün de sonuna geldim o yüzden yorumları yazmam doğru olur.


Veet Naturals adı altında vücudumuzdaki istenmeyen tüylerden kurtulmamız için yeni ürünler çıkardı, benim şahsen yüz bölgem sorunlu olduğundan cildimdek, tüyleri zaten hep sir ağda ile alıyordum ama bu Naturals serisini ben de ilk kez denedim.

Sir ağda bantları vücut ve yüz için olarak ikiye ayrılmış durumda, böyle olması güzel çünkü ben vücut için olan bantları küçük olarak kesip yüzüme kullanmaktan bıkmıştım.

Ağdaların kullanımı klasik aslında, yine elinizde ısıtıp istediğiniz bölgeye uygulayıp çekiyorsunuz, benim sevdiğim yanı şu oldu ki çoğu zaman tek seferde tüm tüylerden kurtuldum, ikinci kere üzerinden geçmeme gerek kalmadı.Benim çoğu zaman yaşadığım ağda sonrası sivilcelenme sorununu bunlarda yaşamadım ayrıca.


Yüz bölgesi için olan bantlar;

(Yanlarında temizleme mendilleriyle geliyor ve evet işe yarıyorlar.)


Vücut için olan büyük bantlar;


Gelelim en son denediğim ve şu an bitirdiğim tüy dökücü kreme, ben küçükken denemiştim bu kremlerden ve o zamanlar şunu hatırlıyorum ki dakikalarca beklemek gerekiyordu yarım saat beklemek gerçekten sıkıcıydı fakat bu olay değişmiş, üzerinde yazan talimatta da dediği gibi 5-6 dakika içerisinde tüyler tamamen yok olmaya hazır oluyor, nasıl anlatacağım bilmiyorum ama tüyler esniyor gibi oluyor, çoğu zaman yanında gelen spatulaya bile gerek kalmadan elinizle su yardımıyla ovaladığınızda bile her şey çıkıyor.

Tüy dökücü kremi o kadar sevmiştim ki sanırım kendime nazar değdirdim çünkü en son uygulamamda bazı yerlerimde yanma hissiyatı verdi, bu yanma çok uzun sürmedi ama korkmadım değil, yanma ertesi gün geçmişti ve iz kalmadı, yani neden olduğunu ben de anlayamadım çünkü önceki uygulamalarımda sorun yaşamamıştım.Eğer hassasiyetiniz varsa böyle durumlara mutlaka önceden bileğinizde az da olsa ürünü denemenizi tavsiye ederim.


Özetle ürünleri -en son yaşadığım hassasiyet dışında- çok sevdim ve eskisine göre evde tüylerden arınmanın bu kadar kolaylaşmış olup konforlu hale gelmesine sevindim.

Sevgiler.

(Ürünler Yöntem Pr tarafından gönderilmişti, yorumlarım artısı ve eksisiyle deneyimlerim sonucunda oluşmuştur, teşekkürler!)
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.