Yves Rocher Meksika Limonu - Yves Rocher Jardins Du Monde Mexico Lime Shower Gel

Yves Rocher Jardins Du Monde Mexico Lime Shower Gel
Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jeli Meksika Limonu

yves-rocher-dunya-bahcelerinden-dus-jeli-meksika-limonu
Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jeli - Meksika Limonu



Ferah kokulu ve tazelik hissi veren duş ürünlerinin en güzel tarafı hem erkekler hem kadınlar için ortak kullanım sunuyor oluşu. Yves Rocher 'in Dünya Bahçeleri serisinin Meksika Limonu Duş Jeli tam da böyle bir güzellikte. Keşke biraz daha koku olarak baskın olsaydı diyorum, zevkime daha çok hitap ederdi. Yves Rocher duş jellerinin şirin ve albenili ambalajları tıpkı Sephora duş jelleri gibi beni çekiyor. Ancak Sephora ürünleri ne kadar albenili dursa da parasına ve içeriğine değmeyeceğini düşünüp tercihimi Yves Rocher 'dan yana kullanıyorum. (Yine de içimden bir ses bir gün Sephora 'nın renklerine kapılacağımı söylüyor) The Body Shop ürünlerinin artan fiyatları, içeriklerinin iyi olmayışıyla markayı tamamen "ambalaj-marka parası" kapsamında değerlendirmeye yöneldiğim için yanına daha yaklaşmak istemiyorum. Yves Rocher hiç değilse, duş jellerini iki parlak kırmızı ambalaja sarıp sarmalayıp, olması gereken fiyatının 3 katına raflara dizmiyor. Eskiden bu serzenişlerim için "tavşan dağa küsmüş" modunda yapardım ama şimdi markaların sosyal medyayı takip etmelerinin hızla güçlenmesinden dolayı markalar bu eleştirileri daha önemser hale geldi. Eh, bu da bir adım sayılır.



Narenciye kokularını genel olarak seviyorum. Kozmetik ürünlerine de yakıştığını düşünüyorum. Hatta limona karşı özel nefret duyanlar hariç, limon gibi narenciye kokularının genel olarak en risksiz kokularından birisi olduğunu rahatlıkla dile getirebilirim. Ferahlık sağlama yönü kuvvetli olduğu için özellikle duş ürünlerinde en uygun fiyatlı markalar bile yer vermeye çalışıyor. Yves Rocher Meksika Limonu Duş Jeli genelde sabah yapılan duşlarda daha kullanılası.



Eğer limon kokularının verdiği ferahlığı kozmetik ürünlerinde de seviyorsanız, bu duş jeline şans verebilisiniz. İçeriğinde Sodium Lauryl Sulfate (SLS) ve Ammonium Lauryl Sulfate (ALS) bulunduğunu eklemeliyim. İçerik olarak şahane değil ama duş jelinin kokusu ve bıraktığı temizlik etkisi hoşuma gitti. 200 ml boyutuna oranla 10.9₺ fiyatı da uygun. Arada indirimler olmakta, indirimleri takip ederseniz bir parça daha uygun fiyata edinebilirsiniz.


*    *    *

Polinezyalı kadınların çiçeği olan egztoik Tiare Çiçeği 'nden etkilenilerek formüle edilen
 Yves Rocher Tiare Duş Jeli yazımı da okudunuz mu?


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.