Sephora İndirimi || Ben Neler Aldım?




Sephora Güzellik İndirimi Başladı!
Sephora’da 10 Ocak tarihinde başlayıp, 25 Ocak tarihine kadar devam edecek indirim kampanyasıyla güzelliğine güzellik katılıyor.
Kozmetik ve Sephora tutkunlarının merakla beklediği Sephora’nın geleneksel indirim kampanyası 10 Ocak tarihinde başladı.

‘Büyük İndirim’ kampanyasında seçili Sephora gloss’lar 10 TL., farlar 10 TL., rujlar 15 TL., maskaralar 20 TL., fondötenler 20 TL.,  fırçalar 10-15 TL. gibi değişen fiyatlarla güzellik tutkunlarını beklerken, ilk kez Sephora markalı cilt bakım ürünleri de %50’ye varan indirim fırsatıyla sunuluyor.

Sadece Sephora mağazalarında satılan markalardan Benefit’in far ve paletleri %50 indirim imkanıyla satışa sunulurken, Ciate, Too Faced, Front Cover, Vita Liberata gibi markaların seçili ürünleri de %50 indirim imkanıyla Sephora’da tutkunlarını bekliyor.

Peki ben neler aldııım? 

Tabiki Sephora'ya gidipte sadece indirimli ürünlere bakıp çıkmak olmazdı. Hem indirimde olanlardan hemde olmayanlardan bir alışveriş yaptım.




1-Nars || Orgasm

İlk olarak indirimsiz olarak aldıklarımdan bahsedip, indirimden aldıklarıma geçmek istiyorum. Nars Orgasm allık bence artık makyaj koleksiyonu oluşturan herkesde bulunması gereken kült bir makyaj malzemesi.Uzun süredir almak istiyordum, artık benimsiin! 

Fiyatı: 95tl



2-Benefit || They're Real Mascara

Benefit They're Real Mascara'nın daha önce bir setten çıkan küçük boyunu denemiştim. Yine küçük boyunu satın aldım çünkü birçok mascara kullanıyorum bitirmekte zorlanmak istemedim.

Fiyatı: 39,90tl


3-Benefit || Push-Up Liner

İlk kez deneyeceğim bir başka ürün de They're Real Push-Up Liner , çok merak ediyorum deneyip yorumlayacağım.

Fiyatı: 39,90tl


4- Sephora || Brigtening Concealer

İndirimden, Sephora'nın aydınlatıcı kapatıcısını aldım. Çok yoğun bir kapatıcı olduğunu düşünmüyorum. Daha çok kaşlarımın etrafını aydınlatmakta kullanabilirim diye düşünüyorum.

Fiyatı: 15tl


5- Sephora || Corrector&Concealer

Sephora'nın bu kalem şeklindeki ürününün bir tarafı corrector, bir tarafı da concealermış. Çok çok merak ediyorum.

Fiyatı: 15tl


6- Sephora || Base Sublimatrice Primer 

Son olarak da bir makyaj bazı yine Sephora'nın ürünü. Denemek için aldım, hakkında hiçbir fikrim yok.

Fiyatı: 15tl

Ben indirimden sadece Sephora'nın ürünlerini aldım ama Benefit, Opi, Ciate ojelerin de bazı çeşitlerinde indirimler vardı. Benefit'in bazı setleri yarı fiyatına 50-60'tl ye geliyordu ama benim beğenebileceğim bir set yoktu. Bu yüzden de onlardan satın almadım.

Siz indirimden yararlandınız mı, neler aldınız? 

Sevgiler.



Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.