Yves Rocher Kahveli Duş Jeli / Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans Shower Cream

yves-rocher-kahveli-dus-jeli-jardins-du-monde-brazilian-coffee-beans-shower-cream
Yves Rocher Kahveli Duş Jeli-Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans Shower Cream




Yves Rocher Kahveli Duş Jeli
Yves Rocher Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans Shower Cream

Yves Rocher Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans, duş jelinden ziyade bir duş kremi. Duş kremleri jellere kıyasla daha yumuşacık bir etki bırakıyor. Gürme kokulara ilgim çok yoğun. Kozmetikte gürme kokuları birleştiren ürünleri ayrı seviyorum. Kahve kokusunu çok seviyorum. Bunda elbette iflah olmaz bir kahvekolik olmamım da payı var. Hoş bir kahve kokusu barındıran bir banyo ürünü kullanmak insana en başta keyif veriyor. Kahve çekirdeklerinin kokusuyla özgün bir ürüne yer verdiği için Yves Rocher 'i seviyorum.


Kahve severlere oldukça çekici gelen bu duş jelinin tek özelliği mükemmel kokusu değil, sağladığı yumuşaklık da oldukça güzel etkide. SLS ve ALS içeren yani sülfatlı bir duş jeli. Eğer vücut temizliğinde SLS 'ten kaçınıyorsanız, bu duş jeli size göre değil ancak vücut temizliğinde, yüz jellerindeki gösterdiğim özeni henüz gösteremiyorum. Yves Rocher Kahveli Duş Jeli 'nde en ufak bir kurutma etkisi görmediğim için ayrı seviyorum. Kokusu kalıcı olmasa da kokusuyla tüm zamanlarımın en iyi duş ürünlerinden birisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Kremsi dokusu, vücut temizliğini güzel yapışı, yer kaplamayan mini ambalaj tasarımı, parabensiz oluşu ve uygun fiyatlı haliyle uzun süredir sevdiğim bir duş jeli.


yves-rocher-kahveli-dus-jeli-jardins-du-monde-brazilian-coffee-beans-shower-cream
Yves Rocher Kahveli Duş Jeli-Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans Shower Cream


yves-rocher-kahveli-dus-jeli-icerikjardins-du-monde-brazilian-coffee-beans-shower-cream-ingredients
Yves Rocher Kahveli Duş Jeli icerik-Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans Shower Cream


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. Bıktım artık ben sizin gibi konularımı çalan hırsızlardan!

    YanıtlaSil

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.