Rimmel London - Kate Moss 02

Merhabalarr! geldik bugünün son yazısına, sıradaki yazımız yine Rimmel London'ın Kate Moss serisinden bir ruj.
Diğer Kate Moss ruj yazılarım için tık tık ; http://7-24makyaj.blogspot.com/2012/08/rimmel-london-kate-moss-01.html


Önceki yazımda belirttiğim gibi yüzde 30 indirimden yararlanıp 2 tane kaptım bu bebişten, bu ürünümüz 02 numaralı fuşyaya kaçan tatlı bir pembe, ben ki kırmızı, bordo tarzı rujlardan başka renk süremeyen insan, bu rengi görür görmez vuruldum, hatta Watsonsda çalışan kızda bu rengin bana kırmızı olandan daha çok yakıştığını söyledi, sanırım artık yavaş yavaş kırmızıdan farklı renklere yöneliyorum.

Fiyatı 13 lira indirimle 8-9 liraya düştü, nemlendirici özellikli ve gayet tatlı kokusu var.

Az laf çok iş fotoğraflara geçelim;


İşte fotoğraflarda böyle canlarımm, nasıl beğendiniz mi?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.