Rimmel London - 705 Tangy Tangerine

Bugün yazı yazmaktan kendimi alamıyorum adeta, ama olsun fazla yazı göz çıkarmaz değil mi?

Önceki postlarımdan anladığınız üzere dünkü Watsons'a ziyaretim sonucu kendimi yine Rimmel London standında kaybettim, ben Rimmel Londondan oje almadan çıkar mıyım peki? asla...serisini kuruyorum önceden uyarmıştım sizi.

Yeni ojemin adı I <3 Lasting finish serisinden Tangy Tangerine, hakikaten mandalina gibi rengii kalp bu ojeye benden.
Fiyatı 3.5 lira, oje tam bir yaz rengi, siz de benim gibi pastel renklerinin soft tonlarına taktıysanız bu ojeyi edinmelisiniz!

Oje hakkında tek kötü görüşüm muhteşem rengini ancak 3.katta veriyor olması...neyse ki çabucak kuruyor, sizi bilmem ama ben bu renge aşığım!

Fotoğrafa bakarsak;



 Bu arada 3 ürün alana Rimmel Londondan bu aynayı veriyorlar;


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.