ALIŞVERİŞ # DOĞUM GÜNÜ ALIŞVERİŞİ

Daha önce yazdığım üzere 30 Eylül Doğum Günümdü.Bende böyle bir günde kendimi mutlu etmek için daha önceden almayı planladığım bir kaç parça ürün için Sephora'nın yolunu tuttum.

Too Faced kalpli allık Wishlist'e önceden eklediğim bir üründü ancak pembe rengi de şeftali rengi de kalmamıştı.


Too Faced'in yeni far paletinde gözüm vardı ancak sadece tester'dan deneme şansı bulabildim.Karıştırılan çekmecelerde o da bulunamadı :(


Neyse ki yılbaşı öncesi bir kez görebildiğim sonraları arayıp bulamadığım Sexy Palet'i alabildim ve çok mutlu oldum.Yanında tam boy eyeliner kalemi ve far bazı bonusu var :)



Mac 187 fırça uzun süredir almayı planlıyordum.O da bugüne kısmet oldu.
Son olarak Kentpark Mağazasındaki güler yüzlü MUA'nın yüzüme uyguladığı Lightscapade MSF'yi alıp evin yolunu tuttum.

Tanıtım yazıları yakında gelecek.Merak ettikleriniz varsa önce ondan başlayabilirim.

♥♥♥ Sevgiyle ve mutlu kalın  ♥♥♥

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.