KARIŞIK ALIŞVERİŞ & SEPHORA /TBS / YVES ROCHER/GOLDEN ROSE

Merhabalar!
Aralık-Ocak ayları indirimlerin ardının kesilmediği bir dönem.İhtiyaç olsun olmasın indirimlerin cazibesine kapılmamak hiç kolay değil.
Her yıl yılbaşı sonrası indirimini beklediğim mağazalar vardır.Bunların başında Sephora ve The Body Shop gelir.Bugün bu mağazalardaki indirimlerden ve benim aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.


Sephora indirimiyle başlamak gerekirse geçen yılı düşünerek bu indirimden çok fazla beklentim yoktu.Yinede Too Faced,Benefit gibi markalarda indirim olacak haberini alınca biraz heyecanlandığımı söyleyebilirim.
İndirimin ikinci gününde Sephora'nın iki mağazasına göz atma şansım oldu.Sephora'nın kendi markasına ait ürünlerin olduğu stant geçen yıl olduğu gibi bu yılda dikkatimi çekmedi.

Gelelim Too Faced ve Benefit indirimlerine.Blogu takip edenler az çok nasıl bir Too Faced hayranı olduğumu bilirler.Markanın eski seri ruj ve glosslarında,krem allıklarında ve bir makyaj setinde indirim vardı.Makyaj setini elimde zaten var olan far bazı,maskara ve göz kalemine rağmen almayı istesemde üretim tarihinin 2012 olduğunu görünce vazgeçtim.

Benefit markasında ise gözüm mürdüm tonlarında iki göz farına takıldı.Bu farlarıda kimini kurumuş kimini kapağı açık kalmış görünce almaktan vazgeçip başka bir Sephora'ya geçtim.

Ankamall Sephora'da indirimden önce görüp çok beğendiğim ancak çok pahalı bulduğum Ciate oje setini görünce almadan edemedim ve indirim sayfasını ''mini mani month'' adlı setle kapatmış oldum.


The Body Shop'a gelince artık neredeyse hiç Mega Day yapmıyorlar indirim politikalarını değiştirmişler.Sadece sezon ürünlerinde %50 indirim yakalayabiliyoruz onun dışında genellikle 3 al 2 öde indirimleri yapılıyor.

TBS indiriminden tüm vanilyaları toparladım.Vanilla Bliss sıvı sabun ve el kremi seti geçen yılda çok beğendiğim bir üründü.Fiyatı çok fazla düşmesede alıp banyoma yerleştirdim.
Bunun dışında ambalajı değişen Japanase Chery Blossom vücut losyonu, Body Butter Duo Vanilla ile Madagascan Vanilla Flower duş jeli seçtiğim diğer ürünlerdi.

Yves Rocher indiriminden ise sadece Canlandırıcı yüz spreyi aldım.Bir süre daha kullanıp yazısını yazacağım.


Simli pullu oje koleksiyonuna ise Essence Be Loud ojelerden parça simli oje ile Golden Rose Galaxy ojeleri ekledim.Bu arada Galaxy ojeler 10 ml boylarıyla  harika olmuşlar.

Özetle indirimleri renkli kozmetik almadan kapattım.Bu da çok iyi oldu zira bu ara hiç renkli kozmetik bitiremiyorum :(

Ürünlerin yazıları yakında burada olacak.Sevgiyle ve mutlu kalın :)




Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.