MAC - Prism Allık

Merhabalar.

Uzun zamandır doğal tonlu bir allık istiyordum -yaklaşık 1 yıl kadar- ve sonunda buldum.Mac'in Prism allığı.

Bu allık ton olarak ''neutral'' yani sıcak alttonlu ne de soğuk, kısacası pembe ve sarı alttonun kahverengiyle harmanlanmış hali.İşte benim de tek isteğim buydu; içinde hem hafif oranda pembelik hem şeftalilik içersin ama ikisi de belli olmasın kahve ton onları bastırsın.. (Evet dünyadaki en garip tanımlamayı yaptım ama bu allığın rengini tanıtmak gerçekten zor.)








Her makyaja çok güzel uyum sağlıyor özellikle bordo ve kırmızı rujlarla ciltte abartı durmadan sağlıklı bir görüntü veriyor.

Kalıcılık oldukça iyi, gün sonuna kadar hiç bir sorun yaşamadım şuana kadar.

Çok fazla tozutmuyor.


Aldığım günden beri çok sık kullandığım bu allığın yanaklarımdaki duruşu;



Mac'in çok bilinmeyen gizli kalmış allıklarından biri bence Prism, eğer deneme şansınız varsa en azından göz gezdirmenizi tavsiye ederim çünkü isteklerimi karşıladığından ben oldukça memnun kaldım.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.