Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik


Herkese yeniden merhaba, 
Ülkemizdeki üzücü olaylar bizi epey sarssa da hayatımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz, etmek zorundayız.

Bugün sizlere Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonikten bahsedeceğim. Yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum ve hala bitiremedim. :) İtiraf ediyorum çok tonik insanı değilim zoraki kullanıyorum, çünkü gözeneklerimizin açılmasını engelliyor. 

Eğer çok uyuşuksam yada yorgunsam bu adımı bazen atlayabiliyorum. Bu yüzden de toniklerim çok hızlı bitmiyor.

Ürünün Yapısı: Su gibi değil daha kıvamlı böyle jelimsi daha yarı şeffaf bir yapısı var.

Hassas ciltlere uygun bir tonik, benim cildim kuru-normal arasında olduğu için tercih etmiştim. Yoğun parfümlü bir kokusu var. İlk başlarda güzel gelsede daha sonradan kokusu acayip bayıyor ve sıkıyor. Koku hassasiyeti olanlara kesinlikle çok ağır gelecektir.

Cildimi güzelce temizleyip kuruladıktan sonra kullanıyorum. İlk sürdüğünüzde yapış yapış bir his bırakıyor ama 1-2 dk içerisinde emiliyor. Cilde gerçekten de yumuşak bir his veriyor. Özellikle gece uygulayıp sabah uyandığımda cildimin daha pürüzsüz olduğunu hissediyorum.

Fakat nedense ben bu ürünü bir türlü sevip bağrıma basamadım. :/ Bana hep çok kimyasal var  gibi geldi, o jelimsi yapısını da hiç sevemedim. Bir de kapak sorunu var ki daha da soğutuyor insanı. Kapağını açıp pamuğa döktüğünüz zaman, kapak kısmından tee aşağılara kadar akıyor. Ne kadar dikkat ederseniz edin akıtmadan alamıyorsunuz. Sürekli etrafını temizlemek zorunda kalıyorsunuz.

Sanırım birdaha almayacağım bir ürün.

A-101 indiriminden 8tl ye almıştım. Normal fiyatı 16 tl civarında, ama sık sık indirimler oluyor.

Sevgiler.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.