Watsons I Love Strawberries and Milkshake El Kremi

watsons-i-love-strawberries-milkshake-el-kremi
Watsons I Love Kozmetik Strawberries Milkshake El Kremi
Watsons I Love Kozmetik Strawberries Milkshake El Kremi
I Love Cosmetics Strawberries and Milkshake Hand Cream


I Love Kozmetik ürünleri Türkiye'ye ilk geldiği zaman, vücut bakımında kokulu ürünlere zaafım olduğundan ilgimi şıp diye cezbettiği için hemen edinmiştim. Vücut kremlerini ve de duş jellerini kullanıp bitirdiğim bir marka. Ben vakti zamanında, daha fazla fiyatıyla Sevil Parfümeri 'den satın almıştım. Sonra ne oldu bilmiyorum, marka piyasadan çekildi. Ardından da Watsons mağazalarında tekrar satışa çıktı. Şu an kremlerin arkasında, ithalatçı firma olarak Watsons yazmakta. Daha önce kullandığım I Love Kozmetik 'ten body butterlarından vanilyalısını, krem şanti kokusuna benzettip baya sevmiştim. I Love ürünlerini blogda paylaşırken söylediğim fikrin hâlâ aynı kanısındayım, eğer bir kozmetik markasının sahibi olsaydım "I Love Cosmetics" ismini koyardım. Hem çok tatlı, hem hissettirilen net.
Daha önce yazdığım I Love Kozmetik ürünlerini 


linklerine tıklayarak okuyabilirsiniz.



watsons_i_love_strawberries_and_milkshake_el kremi
watsons i love strawberries and milkshake el kremi


Bu tanıtıyor olduğum ise, tatlı ve yumuşak çilek kokusunun hakim olduğu el bakım kremi. El kremlerine ilgim yoğun, zira kullanmayı seviyorum. I Love Strawberries Milkshake El Kremi, serinin vücut kremine göre daha farklı yapıda. Çilekli Vücut Kremi, bir body butterdan ziyade daha akışkan bir yapıya sahipti. El kremi ise ilginç şekilde vücut kreminden daha yoğunca.


watsons_i_love_strawberries_and_milkshake_el_bakim_kremi
watsons i love strawberries and milkshake el bakim kremi


Watsons i Love Strawberries and Milkshake El Kremi 'nin emilimi çok kolay olmamakla birlikte zor da değil. Bana göre, bu krem her şeyiyle orta ayarda. Etkisi, ellere sağladığı bakımı, emilimi ve fiyatıyla tam bir "orta karar" çizgisinde. Tatlı kokulu el kremlerini seviyorsanız deneyebilirsiniz. Zaten Watsons mağazalarında oldukça makul bir fiyatı ile raflardaki yerini alıyor. Fiyatına göre yapısını oldukça beğendim.



Kremin kokusu kadar pembe ambalajının arkasındaki yazılı olan tanımlar da pek bir tatlı.
watsons_i_love_strawberries_and_milkshake_el_bakim_kremi
watsons i love strawberries and milkshake el kremi

* Watsons Gönderisidir

Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.