Farmasi Kozmetik - Turuncu Oje No 135

Farmasi Kozmetik - Turuncu Oje No 135

Farmasi Kozmetik ürünlerinden birisi olan 135 numaralı turuncu ojesi, capcanlı duruşuyla yazın enerjisini tırnaklarda hissettirmeye yeter. Ojenin fırçası ideal kalınlıkta, sürümü kolay. Bazsız sürdüğümde dahi ojeyi tırnaktan çıkartırken zorluk çıkarmadı, tırnak kenarlarına bulaşan ojelerden değil. Tüm bunlara ilaveten ojenin kuruması da hızlı.

farmasi-oje-turuncu-135
Farmasi Oje Turuncu 135



Farmasi 135 numaralı turuncu ojenin tırnaktaki 2 kat hali. Opak görüntüyü sevdiğimden 2 kat uyguladım. Fotoğrafta base coat (baz oje) ve top coat (üst cila oje) yoktur. Özellikle güneşli havalarda hem mevsimi tırnaklarda yansıtıyor hem de daha canlı duruş sergiliyor. Özellikle benim gibi canlı renk ojeleri kullanmayı seven bir oje canavarıysanız, mutlaka bir şans vermenizi öneririm. Duruşu, yapısı ve fiyatıyla seveceğinizden eminim.


farmasi-kozmetik-oje-turuncu-135
Farmasi Kozmetik Oje Turuncu No 135


* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.