Son Zamanlarda 7-24 Makyaj.

Merhaba!

Yüz yıl sonra yazı yazıyor gibi hissettim bir an için:) Bu yazıda son zamanlarda kullandığım ürünler ve favorilerimi yazacağım, kimisini çok sevdim diye kimisini de mecburiyetten bitirmek için kullanıyorum.



Rujlarda uzun zamandır favorilerim hep aynı;

Kinda Sexy
Please Me
Ruby Woo ve bu hafta koleksiyona eklenen Living Legend.Yeni almama rağmen üç- dört kere sürdüm şimdiden.


Farlarda çok favorim aslında hep klasik baz olarak Soft Ochre ve ya On and on Bronze.

 

Toz far olarak kolay yoldan kaçıp çoğu zaman Brule'yi kullanıyorum, bir de şu son zamanlarda aldığım Balmsai palete alışmaya çalışıyorum ama nedense pek benlik bir palet değil.

 Konturleme olayında hep Laguna'yı kullanıyordum ama kırılarak veda etti bana ben de bu yüzden Mac'ten Coquette farı kullanıyorum, allık olarak ise Prism favorim.



Geldik fondötene, uzun zamandır True Match kullanıyorum aslında ama son zamanlar cildim çok yorgun düştü ve eski aşkım Face and Body'e döndüm, çok özlemişim.Kapatıcı olarak ise Haziran'dan beri kullandığım Wake me up var, sanırım bitmek üzere, bir de yıllar sonra pudra kullanmaya başladım, dibini gördüm bile:)


Kaşlarda bir haftadır Sanem'ciğimin yolladığı Rimmel London Brow This Way'i kullanıyorum, gayet güzel, maskara olarak Scandal eyes kullanıyorum çünkü tüm diğer maskaralarım bitti ve burda alacak bir yer yok:)



Benden bu kadardı, umarım hepiniz iyisinizdir!
Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.