E.L.F Kaş ve Kirpik Makyaj Fırçası / Brow Comb Brush

elf-brow-comb-brush_ kas-ve-kirpik-makyaj-fircasi
Elf Brow Comb Brush-Kas ve Kirpik Makyaj Fircasi



Elf (EyesLipsFace) Kozmetik 'ten bu sefer tanıtıyor olduğum bu makyaj fırçası Elf Brow Comb & Brush. Yanılmıyorsam Elf  'ten aldığım ilk makyaj aksesuarlarından birisiydi. Aldığım zaman kaş makyajı hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu, amacım sadece kirpikleri tarayan dişli kısma olan ihtiyacımdı. Çünkü hacim veren maskaraları kullanmayı çok seviyorum ve ne yazık ki hacimleştirici maskaların birçoğu kirpikleri birbirine yapıştırdığı için topaklanma sorunu yaşatıyor. Bu yüzden böylesi bir tarak fırçayı maskara ardından uygulamak oldukça mantıklı. Bu amaç için alıp, her makyaj sonrası kullanmayı ihmal ettiğim için "unutulanlar" kısmına geçiş yaptı. Makyaj yaparken o kadar çok küçük ayrıntı var ki. Dudakları nemlendir, gözlere far bazı sür, cildi makyaja hazırla, elmacık kemiklere aydınlatıcı uygula, fondötenden sonra pudra, kontür yap... Bu kadar işlemi sırayla yapmak bana her defasında zor geliyor, zaten uğraşmak için o kadar sabrım da olmuyor. Ancak yetişilecek bir yer için değil de keyif alacağım bir zamanda makyaj yapıyorsam bütün işlemlerle uğraşma kısmına girişiyorum.


Uzun bir süre kullanmayı ihmal ettiğim bu makyaj fırçasını, son zamanlarda kaş şekillendirmek için uyguladığım kaş farını dağıtmak adına tekrar kullanır oldum. Kirpik tarama kısmı ve kaş düzeltme kısmının 2'si 1 arada bulunması sadece Elf 'e ait bir özellik değil, pahalısından uygun fiyatlısına kadar tüm makyaj markalarının fırçalarında edindiği bir tasarım. 2 işlevi bir fırçada vermesi hoş. Ama benim en çok hoşuma giden tarafı, çok uygun fiyatlı oluşu. Ben bu makyaj fırçasını zamanında $1 fiyatına almıştım, şimdiki fiyatı ise $3. (Elf İngiltere sitesindeki fiyat ise £1.95)

elf-brow-comb-brush_ kas-ve-kirpik-makyaj-fircasi
Elf Brow Comb Brush-Kas ve Kirpik Makyaj Fircasi


Fiyatına kıyasla iyi bir iş çıkaran E.L.F Kaş ve Kirpik Makyaj Fırçası (Elf Brow Comb & Brush) sadece kaş fırça tarafının biraz fazla sert oluşuyla uygulamada zorluk çıkartabilir. Fırçadaki bu kısmın bu kadar sert olmasındansa biraz daha orta sert halinde olmasını yeğlerdim. Özellikle seyrek kaşlara sahipseniz bu özelliğini daha da sevmeyebilirsiniz. Elf Kozmetik, Türkiye 'de resmi bir distribütör tarafından getirilen bir marka olmadığı için çeşitli instagram butik sayfalarında veya bireysel satıcı tarzındaki alışveriş sitelerinde satılmakta. Faturasız hiçbir ürünü almamakla beraber yüksek fiyatlara almaktan kaçınmanızı öneririm. Çünkü Elf 'in olayı zaten makyaj dünyasının en uygun fiyatlı markası olması. Elf ürünlerine 20 lira vermek yerine Essence, Pastel, Golden Rose gibi ülkemizde yaygın satışı bulunan makyaj markalarından ürün almak daha mantıklı. uygun fiyatlı haliyle almanızı öneririm.


Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.