Gratis İndirimi Alışverişim

gratis-indirimi-alisverisim
Gratis indirim alisverisim

Gratis İndirim Alışverişim


Gratis indirim alışverişimde aslında almak istediklerim daha da var ama alıp almama konusunda tereddütte kaldığım için şimdilik alışverişimi bu şekilde yaptım. Belki indirimler bitmeden yeni bir alışveriş daha yapabilirim. Bu seferki Gratis İndirim Alışverişin 'de aldıklarım şu şekilde :




gratis-indirimi-alisverisim
Gratis indirim alisverisim

Pierre F Estheticians Formula Moisturizing Cleanser - Nemlendirici Temizleyici : Gratis 'in kendi ithal ettiği ürünleri genel olarak seviyorum fakat Pierre F markası en başından beri ilgimi çekmemişti. Şimdi ise bir şans vermek istedim. Aslında bu temizleyiciyi kendime değil, alışverişe beraber çıktığım kız kardeşime aldım. Memnun kalıp kalmayacağını merak ediyorum.


Uniq2go Protein Bar : Son zamanlardaki yeni favorim Uniq2go. Gratis 'te satıldığını ilk defa fark ediyorum, öncesinde Carrefour 'dan ediniyordum. Çok seviyorum, özellikle spor sonrası yemeye bayılıyorum <3


Essence Oje Düzeltici Kalem : Essence ürünlerinde indirim yoktu. Olsa daha çok Essence ürünü alabilirdim. Oje düzeltici kalemleri seviyorum, çok elzem tırnak ürünleri olmasalar da pratiklik sağladıkları için kullanmaya devam ediyorum.


Essence Törpü : Daha önce kullanıp memnun kaldığım Essence törpünün aynısından bulamadığım için ona benzer bu pembe-morlu törpüyü aldım. Bu sıra tırnak ürünlerine takmış durumdayım.


Essence Mini Törpü (2 Adet) : Bu minik törpülerin şirin duruşlarına karşı koyamadım, mini törpüler yer işgal etmediği için makyaj çantasında daha rahat taşınma sağlıyor.


Eklips Banyo Lifi (2 Adet) : İçindeki renkli sünger parçaları olan bu sarı banyo lifini tamamen görünüşün şirinliğinden dolayı sepete attım. 1 tane de kız kardeşime aldım. Sıradan banyo lifleri, sadece biraz daha şirinler.


Benri Kağıt Sabun : Seyahatlerde ve dışarıda geçirilen zamanlarda pratik hijyen sağladıkları için tercih ediyorum, gördükçe de yeniliyorum. Evimizde ağırlıklı olarak ilaç firmaların kağıt sabunları var, kozmetik olarak satılan Benri harici başka bir markada denk gelmedim. Daha iyisi var mı bilemiyorum.


Deotak Ayak Kremi : Bu kremin varlığını eve geldiğimde fark ettim, üzerinde "Parayla Satılmaz" yazıyor. Sanıyorum ki Gratis 'in hediyesi idi. Aldıklarım bu kadar. Son olarak ürünlerin fiyatlarını da eklesem daha iyi olur.


Gratis Alışverişimde Edindiğim Ürünlerin İndirimsiz Fiyatı :

Pierre F Estheticians Formula Moisturizing Cleanser fiyatı 15.90 ₺

Uniq2go Protein Bar fiyatı 4.95 ₺

Essence Oje Düzeltici Kalem fiyatı 10 ₺

Essence Törpü fiyatı 7.30 ₺

Essence Mini Törpü fiyatı 3.75 ₺

Eklips Banyo Lifi fiyatı 1.95 ₺

Benri Kağıt Sabun fiyatı 1.95 ₺


gratis_indirim_alışverişim

Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.