Evlilik ve Nişan Törenimiz


Her beklenen gün, her beklenen olay geliip geçiyor değil mi?

Günlerce heyecanımdan uyuyamadım..

Uyuduğum zamanlarda da kabuslar görüyor, kabuslarımda nişan günüm oluyor ve hep aksilikler oluyordu.

Aman bir aksilik olmasın, aman birşey unutmayalım derken, şu an bakıyorum da üzerinden 1 hafta geçmiş bile :))

Evet sevgili takipçilerim; Nişanlandım!!



5 yıllık bir birlikteliğimiz var bizim, şuraya çıkmaya başladığımız ( nereye çıkıyorsak :D ) ilk zamanlardan fotoğraflarımızı koysam unfollow edersiniz beni :D :D Hepimiz ergenlikte çirkindik değil mi ama :D 

Bu 5 yılda neler yaşadık ne uzaklıklar çektiik ama hiç azalmadı sevgimiz gün geçtikçe de arttı saygımız,sevgimiz...


Eh okulum da bitti, damat beyin işi gücü de hazır. Bir ucundan başladık evlilik hazırlıklarına, en azından ben iş bulana kadar hazırlık süreçlerini atlatırız diye düşündük. Çünkü o kadar ayrıntı var ki, bir işte çalışıyor olsam bu kadar hazırlıkla nasıl ilgilenirdim bilmiyorum.

Neyse dönelim mi nişana..

19 Aralık 2014 - F <3 T


Yaklaşık 1 aydır nişan hazırlıklarıyla uğraşıyorum. Organizasyonumuzun tüm detaylarıyla kendim ilgilendim. Tüm parçaları tek tek seçtim veya kendim yaptım. İnce detaylara başka bir yazımda yer vereceğim.






Küçük bir organizasyondu ve bu bizim tercihimiz doğrultusunda bu şekilde oldu. 70-80 kişilik bir organizasyon hazırladık. Nişanımız Alptekin Butik Otel'de gerçekleşti. 


Kapıdan girdiğimizde bir baktım herkes ayakta bizi alkışlıyor.. Gözlerim doldu, çok duygusallaştım.. Mutlu oldum.











                                             
Hiçbir aksilik olmadı diyorum ama aslında feci bir aksilik oldu, ama feciye dönüşmedi :) 
Tam pastamız gelirken elektirikler kesildi!  Biz kalakaldık...

En yakın akrabalarımız, arkadaşlarımız olduğu için sanırım, herkes bir aaa dedi ve elektirik kesilmeden önce çalan şarkıyı yüksek sesle söylemeye devam etti :))

Nasıl güzel bir ortam oldu anlatamam. Sadece video kamerasının flaş ışığı bizim ve pastanın üzerinde..
 Mum ışıklarının aydınlattığı bir salon ve herkes bir ağızdan; biir şarkısın seen ömür boyu süreceeek.. diyor.

Hani neredeyse elektirik iyiki kesilmiş diyecektik,çok hoş ve romantik bir ortam oluştu. 
Pastamızı kestik birbirimize yedirdik vee elektirik geldi :) Kaldığımız yerden oynamaya devam ettik.

                     

Onunla yaşadığım her günüm her saatim önemliydi, ama ben o gece hayatımın en anlamlı en unutulmaz gününü yaşadım.

En yakın akrabalarım ve arkadaşlarımla samimi, coşkulu, şık ve harika bir nişan oldu. Kimsenin oturmadığı, herkesin oynadığı, eğlendiği bir nişan düşünün.. Çok eğlenceliydi.

Sevgi paylaşınca güzel.

Bende sizlerle sevgimi ve güzel günlerimi paylaşıyorum..

Daha çok detay var, yazılar sırasıyla gelecek..

Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler.



Nişalığım: Bianco Vita Üstün Sposa

Paylaş
, , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.