Nişan Törenimizden Detaylar | Partine Eğlence Kat


Nişanımın detaylarını sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Bugün nişanımızın baskı ürünlerinden bahsedicem. Bu aralar baskı ürünler aldı başını gidiyor. Birsürü pankartlar, konuşma balonları ve fotoğraf çerçeveleri görüyoruz. 

Birçoğu fason yapım dediğimiz, herkesde olan aynı tasarımlar. Peki ben böyle birşey ister miyim?
-Asla! :)

Nişanımızın herşeyi özel ve bize dair olmalıydı. Partine Eğlence Kat ekibiyle görüşmelere başladım. Mor tonlarda bir nişan olacağından bahsettim. İnstagramda gördüğüm tasarımlar genelde çok banel ve çocukça oluyor. Ben daha zarif ve asil bir tasarım istiyordum.






Partine Eğlence Kat ekibi bize özel harika tasarımlar hazırladı. Bu kadarını hayal bile etmiyordum, çok çok beğendim.



Kürdan süslerimizi de ikramlıklarımızın üzerlerine batırdık. O kısmını hiçkimse çekmemiş malesef fotoğrafları yok :/ 


Bu cut-out çerçeveyi çok istiyordum. Nasıl olur, olur mu ki derken harika oldu ve organizasyon temamıza da çok uydu. Gecenin en çok ilgisini de bu cut-out çerçeve çekti.




Otelin girişinde de misafirlerimizi bu hoşgeldin panosu karşıladı. 
Otele girdikleri andan itibaren misafirlerimizi küçük ayrıntılar bekliyordu. :) 

Unutmayın, ayrıntılar bir bütünü güzelleştirir...

Sizde baskı ürünler yaptırmak istiyor ve karar veremiyorsanız, benden size tavsiye Partine Eğlence Kat ekibi bu işi çok iyi yapıyor!

Teşekkürler Partine Eğlence Kat!

Partine Eğlence Kat ekibine ulaşabileceğiniz adresler;
Whatsapp 05326158956

Sevgiler.
Paylaş
, , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.