Bir ürünün MEDICAL DEVICE kategorisinde yer alabilmesi için; ilaç gibi etkinlik gösterip, ilaç yan etkilerini içermediğini, klinik olarak kanıtlaması gerekmektedir.
Aknicare 7 referansı ile aknenin hafif ve orta düzeyinde tek başına veya ileri düzeyde ilaçlarla kombine edilerek kullanılabilir. Aknicare, beklenen tedaviyi yan etkisiz olarak gerçekleştirirken serinin bünyesindeki özel ürünlerle hastanın tüm beklentilerini, yüksek kullanım konforunu sağlamaktadır.
Akne ile ilgili önemli bilgiler;
Akne 12-18 yaş arasındaki gençlerin % 40'ı hafif, orta veya ileri düzeyde akne problemi ile hayatlarını sürdürmektedirler.
Yetişkinlerin % 20‘sinde akne, komedon ve yağlı cilt bulguları 40 yaşlarına kadar sürmektedir.
Akne, genç ve yetişkinlerin bazılarında depresyon, kaygı bozukluğu, anksiyete ve nadiren daha ileri psikolojik sorunlara yol açabilir.
Doğru şekilde tedavi edilmeyen akneler ciltte kalıcı skarlar (izler) bırakabilir.
Akneli hastaların sadece % 10’u tedavi olmak için bir hekime başvurmaktadır.
Hastaların yaklaşık % 50'si akne için hiçbir tedavi yöntemine başvurmamakta ya da önerilen tedaviyi sürdürmemektedir.
Geri kalan % 40'lık grup ise eczane, aktar, parfümeri veya internet üzerinden akne ürünlerine ulaşıp tedavi olmaya çalışmaktadır. Bu gruptaki satış verileri çok net olmamakla birlikte gençlerin bilgisayar ve internet kullanım alışkanlıkları göz önünde bulundurulduğunda; alım eğiliminin, kaynağ› belirsiz ürünlere doğru yönlendiği bilinmektedir.
Türkiye’de Akne pazarı Hakkında;
Sadece hastaların yüzde %10’u bir hekime gidip tedavi olurken, akne konusunda dermo-kozmetiklerin yeterince iyi konumlanmadığı bazen de hekimler tarafından tercih edilmediği görülmektedir. Eczane dışında kozmetik pazarında ise, etkinliği zayıf ancak markalama ve reklam yolu ile satılan ürünler, dermokozmetiklere yakın bir satış ile pazardan pay almaktadır.
Şaşırtıcı ve aynı zamanda üzücü durum ise, genç jenerasyonun belirsiz ve güvensiz kaynaklanan ürünleri internet ortamından satın almasıdır. Bu şekilde birçok hastanın eczaneye girmeden önce bu pazarda kötü bir deneyim elde etmesi olasıdır. Bu durumda doğal olarak, hastaların bazılarında “probleme hiçbir şeyin iyi gelmediği“ fikri oluşmaktadır.
Sonuç olarak;
Akne pazarında ilaçtan 2012 yılı itibari ile 80 milyon liralık bir ciro elde edilmiştir. Sadece % 10'luk doktora giden grubun reçeteleri ve bir miktar eczanede elden satılan ilaçla elde edilen ciro miktarı bu düzeyde ise, doktora gitmeyen, ya da eczane dışı alışveriş eden hastaların oluşturduğu yeni hedef kitle ile eczanede çok büyük bir akne potansiyeli oluşması mümkündür.
Birkaç önemli konu üzerinde durmakta fayda görmekteyiz. İlaçta bilinen düşük kar marjları eczaneye yeterince ciro oluşturmamaktadır. Dermokozmetikler yeterince karlı olsalar da etkinlik sebebiyle eczanede istenilen adetlerde satılmamakta ya da talep görmemektedir.
İşte tam bu noktada herkes için birçok kazanım mevcuttur;
Aknicare Medical Device ürün serisi ile Eczacı, danışmanlık ettiği akne hastasına risksiz ve konforlu bir çözüm sunarak hastanın güvenini kazanır. Hasta doğru ve iyi ürüne ilk elden ulaşarak etkin ve güvenli tedavi imkanına kavuşur. Aynı zamanda eczacı, Aknicare ürünlerinden bol kazanç elde ederek Lotis Pharma ile yaptığı iş ortaklığını keyifle sürdürür.
Akne hayatınızda iz bırakmasın, yüzünüzde tebessüm kalsın!
Lotis Pharma olarak pazara sunduğumuz Aknicare ürünleri, yan etkisiz etkin tedavi sloganı ve aynı zamanda gençlere yönelik gülümseten kahramanları ile karşınızda!
Bu proje ile;
* Akne ile yaşamak zor diyen tüm gençleri,
* Tedavide yan etkisiz yeni yaklaşımlar arayan hekimleri,
* Akne çocuğumun hayatında iz bırakmasın diyen tüm anneleri hedefliyoruz.
0 yorum:
Yorum Gönder
Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?